Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nostalgi tripp
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dagrummet
Raffsec
Var: Femman När: Fredag Kl: 21:00

mmmm ljuva 80-talet.......eh kanske inte då ;)
Särimner
Mmm... italienska kostymer mé t-shirt och tygskor.... neonfärgade tröjor som gick till halva låren och skärp i midjan...toperat hår...vita byxor som slutade på halva vaden...Miami Spice....dé va tider dé ;) biggrin.gif
Adam Wilhelm
Jag säger bara: svarta byxor, vit frackskjorta med svart läderslips, grå glansig midjekort kavaj med upprullade armar, vita tubstrumpor, bruna loafers och hockyfrilla!!

fun_icon_nana.gif fun_icon_nana.gif fun_icon_nana.gif fun_icon_nana.gif

Edit: kom på att det kunde rimligtvis misstänkas att undertecknad kunde ha setts i dessa klädartiklar.
Om det säger jag ICKE!!
Jag hade ingen läderslips, ingen hockyfrilla (syntare) och svart eller grå kavaj.... med upprullade armar. blyg.gif
Gotcha
QUOTE (Särimner @ May 21 2003, 17:18 )
Miami Spice....dé va tider dé ;)  biggrin.gif

*harkel*

Hehe, ja det vill jag lova... Riktig kvalitet det!
Maverick
Får fortfarande konstiga vibbar när man rattar bil och lyssnar på In the air tonight med Phil ciollins
Adam Wilhelm
Edward James Olmos var den coolaste i hela serien!
Ize-Q
ett spel som är på samma tema som jag varmt kan rekommendera är GTA:VICE CITY som är väldigt underhållande. 80-tal rakt igenom med fräcka 80.tals hits som radio.
kommer till PC den 23.
Nifelhel
Den serien är en utav de bästa serierna någonsin. horny.gif Skulle gärna vilja se den.... Men vill inte förstöra mitt minne av den. Vill komma ihåg den som den var, nu har man ju sett en massa annat och har således högre krav på allt.. :(

Förstörde V och Macahans på det viset.. mad.gif mad.gif mad.gif
Fu Dahlberg
Scenen när dom åker bil till phill Collins och ladaar vapen är UNDERBAR!!!
achilleos
Vilken låt med Phil är det?
fbs2003
Var det bara jag som missade MV för att se en annan klassiker: Terminator... fast den är något tjatig...
Fu Dahlberg
QUOTE (achilleos @ May 23 2003, 23:30 )
Vilken låt med Phil är det?

In the air tonight
Adam Wilhelm
Nu kommer den som film.
Med Jamie Foxx och Colin Farrell

Miami Vice
FkN
Suveränt att dom är så lika:

MV 2006

MV 80s
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.