Help - Search - Members - Calendar
Full Version: SAS Filmer
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dagrummet
mumin
Någon som vet vart man kan köpa SAS filmer på DVD 6n.gif
oz
Filmer om vadå?

Sökt på amazon.com?
mumin
Dokumentärer
Jag har 3st
Silent Courage The Story Of The SAS
SAS Special Air Service The Soldiers Story
Bravo Two Zero
mumin
ingen som vet
Nifelhel
kolla med dvdon, movieline eller discshop
mumin
finns inga bra där tackar för tipset
Max
Det bästa stället att hitta filmer om SAS brukar vara i butiker i UK. De riktigt sällsynta filmerna är oftast mycket svåra att få tag på över nätet, men det går säkert om man vet precis var man ska leta.

Ett tips är att du kanske ska skicka ett mail till Discovery Channel och kolla om de har några dokumentärer om SAS liggandes... Har för mig att de har ett par stycken som har visats tidigare.
oz
Filmer tror jag inte det finns alltför många av. Däremot är ju dokumentärna rätt många till antalet.
Idén att kolla med Discovery kanske inte är så dum. Har ju visats ett par där under åren....dock inte nyligen då de verkar ha lagt ner allt det militära :(
Magnus
QUOTE (oz @ May 12 2003, 22:31 )
Idén att kolla med Discovery kanske inte är så dum. Har ju visats ett par där under åren....dock inte nyligen då de verkar ha lagt ner allt det militära :(

Skojar du? Discovery visar ju varje dag en orgie av pansarvagnar, robotar, WWII-dokumentärer m.m.
oz
QUOTE (Magnus @ May 12 2003, 23:12 )
QUOTE (oz @ May 12 2003, 22:31 )

Skojar du? Discovery visar ju varje dag en orgie av pansarvagnar, robotar, WWII-dokumentärer m.m.

Jag...och det är fan allt. Man börjar tröttan lite på "Battlefield", "Tanks!" och "Extreme Machines".
Förut visades det ständigt om nuvarande militära enheter, som t.ex:
SASR-Selection anno '84
RM Cdo kursen - slutprovet
Nacy Seals - Hell Week
Svenska Kustartilleriet (Svenska YO försöker prata english. GULD!)
UK Para prickskytteutb.
mfl!

Som tur är har man dessa redan inspelade. Men de tåls att se igen!

*skriva och klaga*
Magnus
QUOTE (oz @ May 13 2003, 00:19 )
Jag...och det är fan allt. Man börjar tröttan lite på "Battlefield", "Tanks!" och "Extreme Machines".

Det har du rätt i. Men då och då dyker det allt upp något ganska nytt. Man kanske skulle skriva till Discovery och fråga om de kan visa KJ-dokumentären?
mumin
Tackar för tipsen ska kolla med Discovery Channel
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.