QUOTE (alfie @ May 28 2008, 23:24 )

QUOTE (Skuggan @ May 28 2008, 21:28 )

QUOTE (KOB @ May 28 2008, 00:19 )

http://www.youtube.com/watch?v=SWFrWecOPWQ&NR=1Tänkte fråga om det är någon här som var med vid tillfället och kan förklara varför denna man började dansa? Var det hela planerat?
Hahahha

japp, jag var med där som pågående högvakt ur skaraborgsgruppen.. och ja, det var planerat

lite oskyldigt publikfrieri helt enkelt.
det var ju dessutom under musikkårens "fria" framträdande och har väl egentligen inte så mycket med själva högvaktspågången att göra.
Det jag inte riktigt förstår är:
Om det nu var planerat, var det det bästa de kom på? Kunde de inte komma på något roligare än skicka ut en snubbe och köra "skitfull på logdansdansen"?
Det verkar trots allt vara en del folk som tittar på...
Nej jag säger som tidigare, TRK= snyggt och samövat, HV dansen= Småpinsam oavsett när den görs, det är trots allt på borggården.
ja, nu vetefan om våran pågång var så jävla lyckad heller... halten blev lite.... hackig kan man väl säga....
och musikkårens framträdande.. ja, det kan nog diskuteras iofs...
hade varit en helt annan sak om de kört det i sin spelning som de hade en stund efter pågången (tror de körde borta vid obelisken)
nåja.. i år skall jag troligen gå på Drottningholm iaf.. får se om inte det blir den sista högvakten för mig... (då har jag gått på båda ställena)