Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Öland/ (Kalmar)
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
Fu Frippe
Härmed utfärdas en varning till alla som bor i Kalmarområdet och då speciellt de som bor på Öland. I kväll kommer min klass från polisutbildningen att företa en liten "road-trip" som förhoppningsvis slutar på norra Öland. smile.gif

Ni som bor i området kan hålla utkik efter ett gäng kortsnaggade killar, något över medellängd, givetvis kraftigt muskulösa, med ett par tjejer, nästan lika muskulösa, (dock ej kortsnaggade), som ser glada och förfriskade ut! B)

Hälsa och jag bjuder på öl!! smile.gif
Jennifer
Har sommarstuga på Öland fast är tyvärr inte där nu... Du kan lämna en öl till mig vid PUMP-macken strax norr om Borgholm. smile.gif
Trob
Jo jag skall hålla extra utkik efter er smile.gif
Lägg en öl eller två....... eller tre..... bredvid Ölandsbrons tredje pelare sett från Kalmar.
Vädret suger just nu i Kalmar. 6.0 grader Celcius och mulet, men det klarnar säkert upp snart.
Hursomhellst ha det kul på resan, och ta´t lugnt med ölen! :P
Fu Frippe
Är nu hemkommen från Öland, något tröttare och lite mindre tuff... smile.gif
Kul var det men inte så soligt. Någon glömde säga till ön att den var SOLENS och vindarnas ö, inte bara vindarnas... ;)

Vattnet i Östersjön var kallt.... blink.gif
roninn
Nedan inlägg kan uppfattas som stötande, förnedrande och off topic. Vilket både stämmer och är som det skall uppfattas. Jargong skall vara hård och elak och all med rätt humor förstår humorn i det hela

Då kommer vi riktiga konstaplar dit och dricker upp er öl, raggar upp era brudar och sover i era stugor så kan ni stå utanför :P
Fu Frippe
Roninn: biggrin.gif

Ölen är slut!!! :P (Därav var jag inte lika tuff!!) biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.