Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Saddam Hussein
SoldF.com Forum > Försvarsdepartementet, C Dobberman > Krig och Konflikter Idag
Menige Ryan
Vad tro ni ? Lever Saddam eller är han död? Kommer Usa att kunna gripa honom, eller blir han en ny Usama bin Ladin, med andra ord ett nytt "Spöke" för Usa. ph34r.gif
daedalus
Tror inte det spelar någon större roll.
Det är bara bra att den evige fienden är kvar och lurar där ute.
På så sätt håller alla käft tills agendan är slutförd.
Raptor
Svårt att säga. Jag tror inte det är omöjligt att han är död. Men å andra sidan är det nog också en ganska tänkbar möjlighet att han tagit en miljard dollar och flyttat ner i Sydamerika eller nånstans. Så... för att säga något så säger jag att han är död.
Dahlberg
Jag tror att han har opererat om sig till en av sina egna livvakter. Saddam är alltså en livvakt,som står och viskar order till en av sina dubbelgångare...

Skulle inte det vara troligt?! 7.gif
Tarkan
Det är väl ganska farligt det osså.

Jag tror att han har blivit en bordelmamma i Mongoliet. Vem får för sig att sticka till Mongoliet och leta efter Sadistiska Saddam? Ingen.

Jag har just varit ute o joggat så jag har ganska skum humor för tillfället.
Dahlberg
Eller så är det Saddam som, nånn gång på 80-talet, opererade om näsan och sparade ut ett kämpe-skägg och kallar sig för Usama-bin-Ladin... Så att det som i dag är "Saddam" är bara hans dubelgångare... biggrin.gif
Eskelinen
jag tror han sitter och trycker i någon hemlig bunker mitt i ingenstans
Dahlberg
QUOTE (Eskelinen @ Apr 25 2003, 14:59 )
jag tror han sitter och trycker i någon hemlig bunker mitt i ingenstans

Precis, Saddam, Usama-bin-Ladin, Bush och Blair sitter och trycker... osså sitter dom där och kommer på "konflikter" mellan olika länder så att dom får en anledning och bomba nått...

...det tycker jag låter som det mest sannolika... blink.gif
Raptor
Min far hade följande teori:

Saddam har en dubbelgångare i argentina som bor i en lyxvilla där. När Saddam märkte varthän kriget barkade åkte han till argentina, eliminerade dubbelgångaren och övertog dennas liv. Kanske lite långsökt men vem vet?

smile.gif
Protiwa
En liten rolig historia:

Yesterday, Saddam's doctor called a meeting of all the Saddam look-alikes: "Men, I've got some good news and I've got some bad news. The good news is Saddam is still alive. The bad news is he lost an arm."
Protiwa
Saddams olika förklädnader...

http://www.yidaho.myby.co.uk/b3ta/saddam.swf
Doggydriver
Eller så återupptar han sin bana som filmskådis blink.gif ph34r.gif biggrin.gif
oz
Eller så va detta en jävligt meningslös tråd...
Nifelhel
mad.gif mad.gif mad.gif
Drow
jag tycker nån borde skjuta bush.. han borde verkligen inte ens få arbeta som lokalpolitiker ju...

fun_icon_nana.gif
Fu Dahlberg
Saddam är mer till nytta för USA levande än död...
Runningback
QUOTE (Fu Dahlberg @ May 13 2003, 18:26 )
Saddam är mer till nytta för USA levande än död...

Varför tror du det ??? camo.gif
Gerle
QUOTE (Drow @ May 13 2003, 09:24 )
jag tycker nån borde skjuta bush.. han borde verkligen inte ens få arbeta som lokalpolitiker ju...

fun_icon_nana.gif

Vet knappt varför jag orkar säga nåt om detta... Sällsynt dumt uttalande, och har inte mycket med Saddams varande att göra heller. Dessutom uppmanar du nu till att begå brott, tror inte det gillas här!
Dobberman
QUOTE (Drow @ May 13 2003, 17:24 )

Förlåt mig men...hur i hela friden får du in det
i debatten om Sadaam lever eller ej mad.gif

Ditt ogillande av Bush kan du väl ta upp i en EGEN tråd? ?
bong.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.