Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Tanke....
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
Raffsec
Denna brukar dyka upp vid påsk men även allhelgona helgen nämmligen den att om jag hade barn så skulle inte jag släppa ut dom på egen hand att ringa på främande personers dörrar.
Ok jag kanske är lite övernojjig jobbar som väktare och jag bor i Stockholm och nope jag har inga egna barn men hade jag det så skulle aldrig i h**vete låta dom gå i väg utan en vuxen som följde med dom oavsett hur många dom ok om dom e 10 ungar så kanske.
Bengtsson
Sant sant, finns många udda personer där ute. Farbror Bosse ph34r.gif gasmask.gif
nilsson
Håller fullständigt me... finns mycket konstigt folk ute i världen...
Nifelhel
Men man kan inte heller låta busarna styra. Mer folk på gatorna... Men det borde vara någon vuxen med tycker jag. camo.gif
The_mistaken
Om man bor i en liten stad där alla känner alla så är det ingen fara
bushman
QUOTE (The_mistaken @ Apr 19 2003, 10:52 )

vet inte om du vet var grästorp ligger?
finns knappt med på kartan men leder den tvivelaktiga ligan, vad gäller övergrepp mot barn.
tror inte säkerheten ligger i storlek på bebyggelse, när det forfarande finns ett antal farbror bosse i omlopp
Myran
truth is stranger then fiction blink.gif blink.gif
men, beväpnad eskort åt barnen, flyg skydd JAS gripen! (ok kanske liiiiiiiiite o ta i men men :P)
Magnus
QUOTE (bushman @ Apr 19 2003, 11:11 )
QUOTE (The_mistaken @ Apr 19 2003, 10:52 )

vet inte om du vet var grästorp ligger?
finns knappt med på kartan men leder den tvivelaktiga ligan, vad gäller övergrepp mot barn.
tror inte säkerheten ligger i storlek på bebyggelse, när det forfarande finns ett antal farbror bosse i omlopp

Syftar du på det Grästorp där soldaterna från F7 stiger på/av tåget?
Gustav-TS
QUOTE (Magnus @ Apr 19 2003, 18:39 )
Syftar du på det Grästorp där soldaterna från F7 stiger på/av tåget?