Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Bodymodification. Vad gör man om man ångrar sig?
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
mimesis
Inte så snyggt. blink.gif
mimesis
Den där kombinationen av piercingar iform av morrhår och tatueringar som en katt ser inte så funkis ut.
mimesis
Och ja. Jag har fantastiskt tråkigt just nu. smile.gif

Gotcha
Kika här
Fågel Fenix
Vem f*n gör ngt sånt ?
!Varning!, naket och nära

7.gif rlwhore.gif rlwhore.gif
The Swede
Ja, om jag inte har helt fel är väl 2sharp en bit på väg. biggrin.gif

The Swede
flying_c
men i dolmen vill man ju inte ha något .. Skulle vara kul att se dom försöka komma ombord på ett flygplan.
Doyle
QUOTE (flying_c @ Apr 10 2003, 14:50 )
men i dolmen vill man ju inte ha något .. Skulle vara kul att se dom försöka komma ombord på ett flygplan.

haha! Jo, det skulle vara intressant att bevittna!
Men allvarligt, visa av dom här herrarna/damerna måste ju ha nåt fel nånstans. T.ex vad arbetar dom med? Jag skulle nog inte anställa nån som ser ut sådär iaf salute.gif
2Sharp
QUOTE (flying_c @ Apr 10 2003, 13:50 )

Hey swede, så är det.. biggrin.gif

Inga problem att flyga, kirurgiskt stål och i så liten mängd att det inte gett utslag, dock kan det vara så att det är svårare nu då de flesta flygplatser enligt uppgift höjt känsligheten på sina metalldetektorer.

Jag tvivlar på att "Marty" har alla de piercingarna permanent, ytliga piercings som de i ex: pannan har en tendens att växa ut.

Tja, ångrar du en piercing är det oftast bara att plocka ur skiten, beroende på hur/var den är gjord så läker det alt. kan du får det korrigerat på kirurgisk väg.
APC-mannen
Men va fan! Varför vill man se ut SÅ DÄR?! Jag fattar inte det...

Hoppas att det var en överdrift att 2sharp skulle vara på väg att bli en ny "Marty"... smile.gif
Azan_Gb
Varför gör man sånt på sig själv
mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif och åter mad.gif mad.gif
Fk.Mandrake
Är man i och för sig ful från början så....... biggrin.gif

Skall jag säga som har en hel del bläck i kroppen!
Ezaey
QUOTE (Fk.Mandrake @ Apr 11 2003, 00:33 )
Skall jag säga som har en hel del bläck i kroppen!

Bläck? Det slår jag lätt, jag har blyerts i kroppen! ;)

För er som undrar så hände det i andra klass, bråkade med en klasskompis och han högg en blyertspenna i låret på mig. Spetsen sitter kvar än idag. ;)
Lt P
QUOTE (Azan_Gb @ Apr 10 2003, 21:25 )
Varför gör man sånt på sig själv
mad.gif  mad.gif  mad.gif  mad.gif  mad.gif  mad.gif  och åter  mad.gif  mad.gif

Det är bara bra att de skjuter ut sig, mer jobb och fler damer åt oss andra smile.gif
mimesis
QUOTE (APC-mannen @ Apr 10 2003, 21:21 )
Men va fan! Varför vill man se ut SÅ DÄR?! Jag fattar inte det...

Hoppas att det var en överdrift att 2sharp skulle vara på väg att bli en ny "Marty"... smile.gif

Marty är ju en riktig skönhet jämfört med den översta bilden. Det är an bisarr kombination av tatueringar, dreads och piercingar. Ingen tanke utan bara ett jä...vla gytter. smile.gif

Sen ser det ju inte ut som marty håller på med playpiercing eller tillfälliga sådana, men visst kommer flera av dom att "flyta", men det gör ju många piercingar i ansiktet. smile.gif
Doggydriver
Hehehe, skulle nog inte våga kalla "det" för dreads, mina vänner med dreads skulle döda mej! Har personligen inget emot Dreads/tatueringar/piercings, jag anser dock att det finns en gräns! Men som någon sade, på vissa människor är det kanske en förbättring ändå... ;)

/Toll vars piercingar växt igen, och som är klasskamrat med en tatuerare
The_mistaken
Hmm intressant kamouflage för strid på skrotgård biggrin.gif dock ser jag inte någon vettig funktion med att gå runmt och se ut som magnet i ansiktet blink.gif
Fågel Fenix
QUOTE (The_mistaken @ Apr 12 2003, 09:35 )
dock ser jag inte någon vettig funktion med att gå runmt och se ut som magnet i ansiktet blink.gif

Skulle faktiskt vara en ganska rolig syn tror jag. Att med en STARK magnet (elektro) dra till sig dessa individer biggrin.gif

Eller är piercingar gjorda i icke magnetiska mtrl ? 7.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.