QUOTE (The_mistaken @ Apr 9 2003, 19:37 )
Jaha nu har jag och hela familjen kommmit hem från Stockholms bilsalong och snacka om att man har sett en del fina bilar plus att jag suttit i nya hummern som förövrigt var fånigt liten för den som körde för jag fick knappt in benen under ratten
Nån mer som varit där?
Jo, jag kikade in i måndags..
Porsche-ägare som jag är, kan ni ju gissa var jag mest höll hus, dock är jag lite besviken över att Porsche så helt har övergivit de äldre modellerna och bara fokuserar på 996, Boxter S & Cayenne (en Porsche SUV..???).
Kikade lite även på H2'orna (är bekant med ägarens son, gick i parallellklass, vilket var skoj ibland

), men de bygger ju på nån annan jeep-jänkare - däremot fanns ju riktiga Hummern bland lastbilarna! *kärlek*
Var det egentligen så mycket nyheter? Tyckte inte det...största nyheten var väl Ahlgrens lakrits-bildäck!?
Tycker även utställarna var snåla med godis och snask (
mycket viktigt på mässor!!) samt brist på utställar-babes som ligger och åmar sig på motorhuvarna...med mig.
Bäst tycker jag nog var SAAB (alltid gillat SAAB) med 9-3, därefter BMW och Volvo. Lite skoj att Mazda lanserar en ny efterföljare till Porsche-kopian RX7'an: RX8.
Är det verkligen värt med 1399:- för en leksaksbil, stort som ett Ak5-magasin, som kan vrida på ratten/hjulen och "detaljerad" motor..?
Ferrari gav även hela 2 års garanti på sina bilar för endast 1,9mkr. Låter ju som en bra affär.
Eller?
Aja, det var ok, all-in-all, men inte *WOW* direkt..