Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Så nära
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
Tarkan
http://punkten.se/filmotv/artikel.phtml?id=8014

Ja, vad ska man säga om det här?

Kommentarer.

Måste finnas en och en annan fuskare här. Personligen har jag bara fuskat en gång och det var inför ett läxförhör i franska. Hann skriva ner svaren på bänken och täckte sedan över med pappret, så tog man en liten titt när det behövdes.

Hur fuskar/fuskade ni när ni gick i de lägre stadierna i livet.

Edit: fusk-delen lades till då jag tyckte att tråden var på väg att dö en långsam och smärtfull död.
Flygmek 003
Det jag undrar är varför inte hostare ställde upp istället. Hade ju varit ett bättre sätt att få in pengarna i mina ögon.
P4-Span
smart, men ändå osmart. Har själv funderat på hur man kan fuska men det verkar som ljud killarna märker av det då '=/
Krook
Hade inte trådlös kommunikation varit bättre? T.ex. att hostaren gav en elstöt vid rätt alternativ? Snyggt försök iaf.
laugh.gif
Fågel Fenix
QUOTE (Flygmek 003 @ Apr 8 2003, 13:45 )
Det jag undrar är varför inte hostare ställde upp istället. Hade ju varit ett bättre sätt att få in pengarna i mina ögon.

Hmm, ett "Tänkte inte på det" kanske skulle vara på sin plats ?? 7.gif biggrin.gif

Riktigt dumt folk.... bong.gif
serg. Runander
vilken otur. ja ja sista dåren är inte född än
Doyle
QUOTE (Flygmek 003 @ Apr 8 2003, 14:45 )

Det kan ju vara så att han var för bra för att få ställa upp.
flying_c
För bra?
Utveckla.
Doyle
QUOTE (flying_c @ Apr 8 2003, 21:05 )
För bra?
Utveckla.

Hans medbrottsling var ju Högskolelektor. När man ansöker om att få vara med och tävla i programmet lär dom fråga vad man har för yrke.
Och dom vill ju inte att nån som kan allt ska vara med att tävla, för då blir det så dyrt smile.gif
oz
Äh, de kan ju inte hålla på med diskriminering juh!

(Men det gör de ju säkert ändå)

Den här nyheten är förövrigt riktigt gammal. Märkligt att det nämns i Sverige först nu.
Nåja.
Elfgren
Går en dokumentär om denna händelse på 4ran på onsdag kl 2000
Doggydriver
Fuskade en gång på högstadiet, skulle skriva massa **** om årstiderna på franska, skrev på små lappa, satte in i plånboken (en sådan där med JÄVULSKT många genomskinliga fickor och fack) vilken "glömdes öppen" på bänken... Franska var inte svårt men jag och min franskalärare hade ett lite hat&kärleksförhållande utan kärleken. Ganska givande ändå erfarenhetsmässigt. biggrin.gif
flying_c
Jag hörde att ett halstablettsföretag erbjudit fuskaren att vara med i en reklam biggrin.gif
Vet inte om dom frågade själva hostaren också.
Amfibie
Vilket AS! Fusk är fel!!! angry.gif
Vakten_F4
Hmm, jag kanske inte ska prata högt om min plut... Öh, klass heter det visst på gymnasiet.

SMS är ett mycket bra hjälpmedel vid kursprov i matte, fysik m.m, speciellt när halva klassen lämnar in exakt samma felaktiga lösning på sista frågan... Blev dock inget liv om det, snacka om blåögda lärare!
Annars funkar det bra att skriva ut bra saker med liten stil på ett A4, vika och lägga i formelsamlingen, eller skriva upp saker i räknaren, eller... Ja, knepen är många! biggrin.gif
Amfibieslusken
I skolan så hade jag och 2 andra klasskamrater ett litet företag som vi kallade för Fusklapp AB. Där vi komponerade ihop jättesmå fusklappar mot en liten summa pengar. Jättepoppulärt.
Ezaey
QUOTE (Amfibieslusken @ Apr 28 2003, 23:06 )
I skolan så hade jag och 2 andra klasskamrater ett litet företag som vi kallade för Fusklapp AB. Där vi komponerade ihop jättesmå fusklappar mot en liten summa pengar. Jättepoppulärt.

Ett projekt i kursen "Ungt Företagande"? ;D
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.