Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Försvarsmaktens Adventure Races
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
Magnus
Tänkte tipsa om följande tävling

Länk

Skulle vara kul att tävla om man hade ett lag och lite bätte kondis.
Josen
vore mycket roligare om det fanns tex skjut stationer
med under loppet av racet biggrin.gif Kanske vore något att starta..
7.gif några intresserade? blink.gif
Peter_PB
Låter lite som TV4-dokusåpan Camp Molloy?

Själv skulle jag vilja pröva på multisport, kul att ha någon form av slutmål med all kondiitonsträning...Gör nog min debut i höst, så snart extramönstringen blir..*pust-pust* gjord..

Ett problem dock, jag vet med säkerhet bara en person som skulle orkar följa med upp och pröva på..kan med inte tävla strids-parvis? 7.gif
Ace
Ett alternativ som genomförs stridsparsvis...
http://www.fjallraven.se/fem/
bushman
Jag minns en mulitsport-tävling i sportens begynnelse, där I22 i kiruna var med och arrangerade.

de hade skjutstationer, övernattning i snöka och tror tom att de fick släpa på en ak5:a under hela tävlingen.
någon som minns vad den tävlingen hette, såg den på någon kabelkanal vet jag.
Fågel Fenix
Jag skulle ha varit med förra sommaren men det sket sig. I sommar skulle jag ha varit med i FEM om jag var 18 angry.gif . Men jag tar dykcert istället biggrin.gif

Ett av mina mål i livet är att vara med i Eco Challenge. Och förhoppningsvis ta sig i mål... smile.gif
Ezaey
QUOTE (Fågel Fenix @ Apr 23 2003, 17:25 )
Jag skulle ha varit med förra sommaren men det sket sig. I sommar skulle jag ha varit med i FEM om jag var 18 angry.gif . Men jag tar dykcert istället  biggrin.gif

Lite offtopic kanske, men vilket dykcert ska du ta? Jag ska nämnligen troligtvis ta dy göra samma sak. Grundkurs, Open Water Diver, med certifikat att dyka ner till 18 meter tillsammans med dykkamrat efter kursen... sen blir det väl fler cert efter det. smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.