Help - Search - Members - Calendar
Full Version: När det slår över...
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
Pages: 1, 2
Amfibie
Vem fan tror hon att hon är?!?! Hon ska då inte få något hus! angry.gif
Max
Snacka om "storhetsvansinne" angry.gif
Amfibieslusken
Jag tycker att hon kan få ett hus......ett hus som kan användas som mål för GRK och RBS17
Dedicated
Tyvärr vill fler och fler bli "såpa-stjärnor" här i världen.......men måste man bli så till den milda grad förvirrad av det efteråt? Ge henne en kopia på hyddan från Robinson. Så får hon ju en bostad som "anstår" henne.......
Vakten_F4
Av 22193 röstande så är 6% för och 94% emot.

Hon kommer säkert att lyckas! biggrin.gif
Doyle
*asgarv*

Doyle ----> bong.gif <----Guess who
Gotcha
HAHAHAHAHAHA..!!! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
7.gif
mad.gif

- Den som inte har varit med i en dokusåpa förstår inte vilken påfrestning det är

Den som tvingade henne till det, kan ju stå för huset...eller ska vi skattebetalare göra det..?

*fundera* 7.gif

Ehmm..."nej", tror jag.

Jösses, snacka om att ha fått en hård släng av hybris.
ARN
Än en gång kan man konstatera att den sista idioten ännu inte är född...
The_mistaken
Nej inget hus till en förlorare angry.gif
Lt. payne
Men det ligger väl ett oanvänt stenhus i inloppet till Göteborg?
Heter väl nåt i stil med Älvsborgs fästning...
Låt hon flytta dit,blir nog trevligt utan el,vatten, telefon och BÅT...

Så kan hon ju göra så här i väggarna mad.gif
Jimbo
hon kan ju inte mena allvar... iså fall har det slått över kraftigt för tanten
MBW
Hehe..hur vrickad kan man bli!?
Tycker att alla som har gjort lumpen och varit i fält mer än...ska vi säga mer än 20 dar skall få ett hus och de som haft lite mindre skall få en lägenhet.
Den som inte har gjort lumpem förstår inte vilken påfrästning som man utsätts och det är inte ens frivilligt som att vara med i en doku-såpa
Delta Golf
QUOTE (Jimbo @ Apr 4 2003, 15:10 )
hon kan ju inte mena allvar... iså fall har det slått över kraftigt för tanten

Jimbo:Tror tyvärr att tanten är seriös... men det är nästan så att man blir orolig----
toord
säger bara en sak SJUKT! blink.gif
Bellum
Jag kräver härmed att jag ska få ett ännu större hus.
Folk som har varit med i en dokusåpa förstår inte vilken påfrestning dom är för mig.
Lillebror81
JAg vill också ha ett hus i Göteborgsskärgård men jag har då fan aldrig slagits av tanken att skicka ett kravbrev Göteborgs kommun. ;)
Kanske dax att alla gamla yxor börjar kräva fina titlar och stora slott biggrin.gif
Bad Karma
Nu har man nog fan sett allt.
Ing
Men alltså.. när man har varit med i ett sådant där program så har man ju redan där gjort bort sig så fruktansvärt för livet... så varför inte chansa!

Sitter det ett riktigt spån till robinson-fan som mottagare så kanske.... mad.gif
Axial
Ja, djvlrr anåda, vilken människa...
Det är ju skrämmande hur en del kan bete sig.
Fast jag kan inte låta bli att skratta, bättre än den bästa fyllehistorian/lumparminnet...
elric the sniper
En tanke som slog mig är om man blir sådan för att man varit med i en såpa, eller om det är därför man söker till en såpa.........

någon som vet?? mad.gif mad.gif
Dexter
Min första tanke var att det kunde varit någon annan som skickat in brevet för att jävlas, men i artikeln verkade de ju ha intervjuat henne också. Man behöver inte ha läst många timmar psykologi för att se att något inte står helt rätt till. Hybris?
Cinnes
QUOTE (Dexter @ Apr 4 2003, 20:48 )
Min första tanke var att det kunde varit någon annan som skickat in brevet för att jävlas, men i artikeln verkade de ju ha intervjuat henne också. Man behöver inte ha läst många timmar psykologi för att se att något inte står helt rätt till. Hybris?

Och ni vet väl vad som hybris alltid slutar med i alla hjältesagor? camo.gif
Aron
Det kan fan inte stämma, måste vara ett skämt eller nåt. Inte ens hon kan väl vara så j-a dum så att hon tror att man får ett hus för att ha varit med i en dokusåpa.

"I brevet betonar Agneta också att hon i sitt hemkvarter, Linnéstaden i Göteborg, kallas för "legenden".
- Jo, det är sant. Jag har blivit kallad för det. Av hur många? Ja, det är väl en eller två som sagt det, förklarar Agneta."

Haha! En eller två som kallar henne legenden, fattar hon inte att de driver med henne?

/Aron
Doggydriver
Hmmm... Som lillebror81 sade, ska hon skall alla yxor ha, alla idéellt arbetande människor, osv i oändlighet. Dockusåpakändisar är väl inte prio ett isåfall.

Rolig tant om inte annat, antingen är hon senil eller vill tillbaka på löpsedlarna igen. Jag (Toll) ärvissreligen ingen kändism men jag är en snäll människa, jag har mycket i skolan, vet hon hur ansträngande det är att vara snäll då?! Dessutom har jag syster och protesbröder! Jag har socialarbetare i familjen! Katten klöste mig igår, och jag är singel! Jag umgås med hårdrockare, skejtare, kulturfolk, idrottare och annat löst folk! Jag lyssnar på allt från klassiskt till In Flames, jag spelar rollspel! Jag sliter ju verkligen! Ja jisses, jag borde ju få gifta mig med sessan madde - få en ny dator - större lägenhet - samt kraftig rabatt på starköl och snus! Hehehe, hon har inte en chans när jag verkligen börjar biggrin.gif ;)
Bellum
Toll: Klart du ska ha lillsessan, du verkar ju ha det svårare än jag biggrin.gif
Mozza
Fortsättning på storyn: Expressen

Läs längst ner i artikeln vad folk i Linnéstaden tycker ;)
Doyle
*asgarv*
Lillebror81
Vilka svampar har hon tuggat få igentligen????7.gif
Eller har hon fått någon tropisksjukdom??? 7.gif
Raffsec
hmm ok ska skicka brev till försvars dep. och begära att dom ser till att alla HV-män(och kvinnor) får en egen bostad samt att dom får ett bidrag så pass stort att dom kan sluta alternativt gå ner i arbets tid så att dom kan lägga all sin fritid på HV biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Vildmannen
Hon kanske kan få flytta in i den nedlagda KA-anläggningen på Holmögadd? biggrin.gif
Gotcha
laugh.gif LOL!! laugh.gif

Asså...min fråga är: menar hon verkligen vad hon säger, eller är hennes liv en enda lång 1'a april-dag?

Intressant hur hon vrider till det på slutet (för att få med sig feminazisterna?): "kvinna och kaxig".

"Kvinna och vrickad", snarare..

Som med Qristina ur "Farmen": "jag säger alltid vad jag tycker, jag hymlar inte, minsann!"
Möjligt, men människan saknade ju även all form av hyfs, tålamod och tolerans..

mad.gif mad.gif
SG OLSSON
Det är inte ett hus hon behöver utan en liten trevlig madrasserad 1:a tillsammans med en matchande tröja med många söta remmar smile.gif
Dobberman
"Jag vill bara göra gott"

Ok..lämna landet och bosätt dig på Island dry.gif
VKT M39
Kan man inte ge henne en liten holme och en enkelresa?
Karl Z
Jag skall stämma henne för jag har fått psykiska men av att se en så konstig människa på tv!

Men jag kan även nöja mig med ett hus i södra norrlands inland som ska ha havsutsikt!
Ungefär likvärdigt krav!

// Karl
Sgt Tulo
Vem är tanten?
Det måste väl vara ett 1:a april-skämt? Eller?
9x19
QUOTE (Sgt Tulo @ Apr 5 2003, 16:56 )
Vem är tanten?

VET DU INTE DET? HON ÄR JU EN LEGEND!!!

:P
Gotcha
Hon kanske kan få en strandtomt på Karskär..?
Det skulle hon nog uppskatta.

camo.gif camo.gif camo.gif

biggrin.gif
Cinnes
QUOTE (9x19 @ Apr 5 2003, 16:09 )
Vem är tanten?

Nu ska du inte överdriva...
Ge henne inte mer vatten på sin kvarn....
flying_c
Nej men fy fan . Att hon vågar .. Det är ju fruktansvärt sjukt .. Hoppas hon möter mig på stan biggrin.gif
snake
Kan vi inte hitta någon gammal, möglig bunkerkomplex ute på någon liten kobbe åt henne....?

Snacka om uppblåst ego... mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif
Fågel Fenix
Var det inte hon som yttrade de klassika orden...

Man får inte vara kräääääsen
(uttalas på tysk brytning) 7.gif 7.gif

från brevet
Var jag än befinner mig i Sverige många ungdomar stoppar mig på gatan...

Vely good Swedish! ohmy.gif

Om hon lyckas med sin plan så är det jag som söker till big brother nästa år! biggrin.gif
Hus kostar ju pengar... unsure.gif blink.gif
Nifelhel
QUOTE (9x19 @ Apr 5 2003, 17:09 )
Vem är tanten?

Jepp!! Hon sa i en annan tidning att det var faktiskt hela 2st som sagt det till henne. mad.gif

Jag kan faktiskt tänka mig att donera pengar för inköp av ett styck patron, som leder till....ja ni vet... 2.gif blink.gif
Delta Golf
Ska vi inte starta en fond och skrapa ihop till ett hus till henne? 7.gif

Ett fint hus ute på nån holme i Göteborgs skärgård.Vi bjuder naturligtvis på resan dit från fastlandet.Via Haubits :P

//DG

Edit: fatta om vi fick dispens med naturlagarna så vi fick in henne i H´n och laddade den som en gammal kanon och så...
granQ
var tvungen att kolla datum och sånt. Alltså första april luktade. Andra reaktionen. Helt förståligt om hennes grannar (2st) kallar henne legend och uppmanna henne att flytta ut i skärgården. hade jag nog också gjort
SG OLSSON
QUOTE (rille116 @ Apr 5 2003, 15:09 )
"Jag vill bara göra gott"

Ok..lämna landet och bosätt dig på Island  dry.gif

Nej för tusan.

Biologisk krigföring mot isländningarna. Vad har dom gjort dig ? smile.gif

Slutförvaret för kärnbränsle kan väll vara lämpligare. Stoppa tanta i en solid kopparkappsel och gräv ned i 100 000 år. Efter det tvekar jag på om nån vet vem hon var.
SG OLSSON
QUOTE (Delta Golf @ Apr 6 2003, 08:24 )
Ska vi inte starta en fond och skrapa ihop till ett hus till henne? 7.gif

Ett fint hus ute på nån holme i Göteborgs skärgård.Vi bjuder naturligtvis på resan dit från fastlandet.Via Haubits  :P

//DG

Edit: fatta om vi fick dispens med naturlagarna så vi fick in henne i H´n och laddade den som en gammal kanon och så...

Nu ska du inte skita ner mina H-77:or på det visset

men vi kan väl göra tvärtom. Tanta på holme och sportskytte med det optiska siktet och barlastat. Fusk att skjuta med POS:en
Wolfsong
Lol. Man borde kanske fått en herrgård för överlevnadsutbildningen. laugh.gif salute.gif
Larsson
Jag kan rekommendera Johan Hakelius senaste kolumn.
Det är klart att Eilert Pilarm (som trots allt är en legend på riktigt) ska ha en rejäl kåk.
Det kan t.o.m. jag, som är oförskämt snål vara beredd att betala lite extra skatt för...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.