QUOTE (Vakten_F4 @ Apr 2 2003, 17:22 )
QUOTE (Kommer få tönt-tjänst @ Apr 2 2003, 18:18 )
QUOTE (Gripen @ Apr 2 2003, 10:07 )
fast förra året var det min tur, vi hade kärleks vecka i skolan och man kunde skicka rosor till varandra, då tog mina så kallade kompisar och skikade en ros från "mig" till en inte alltför snygg brud i en annan klass och diktade ihop en sketen dikt också, det var lite små irriterande då men nu efteråt är det rätt kul.

...
Jag har svårt att säga hur jävla förbannad jag blev när jag läste det där. FY FAN VAD OMOGET!!! Fan vad jävla taskigt mot henne. På min skola röstade killarna i en klass fram "den fulaste tjejen i klassen" till lucia på skämt. Man kan ju inte rusta på någon som är så ful. Vad roligt. Behöver jag nämna hur hon mådde sen?
Nu kan jag ju inte veta om jag har tolkat det rätt, så jag ska försöka att hålla mig lugn, men om poängen var att du inte alls skulle vilja vara ihop med henne för att hon inte är "allt för snyggt" så kan jag säga att jag inte är allt för glad på dina kompisar.
Hmms, lite elakt var det allt!
Hade varit bättre att ge rosen till en annan kille eller en mattant eller nån annan som skulle ta det bättre.
(För att citera Percy tårar
Psykologen: Men, det var ju nästan litt eeeelakt?
Percy: Ja, och roligt!!)
Nu har ni allt fått allt om bakfoten.. Det hela handlade om att jag själv inte är särskilt populär bland flickorna och det här var helt och riktat mot att såra mig så mycket som möjligt.
och för det andra känner jag henne lite grann och hon tog inte illa upp..
Men jag håller med er att det var jävligt omoget och taskit av mina så kallade kompisar... Som sagt jag blev ganska arg på att de inte skikade en till mig i stället det hade varit bra mycket bättre och då hade ju bara en person varit inblandad i det taskiga..
Jag förstår era reaktioner
Och de gjorde detta bara för att jag brukar prata med henne lite då och då, så de hade ju hetsat väldigt mycket på mig innan om att det var nått på G. och ros skickandet var meningen som en extra super hård pinsam hetsning mot mig.