Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ny sida Minröjare typ Landsort
SoldF.com Forum > SoldFs Garnison, C Isgubbe > SoldF.com
henke
Tänkte använda denna avdelning för att förhandsvisa kommande sidor, på sätt kan DINA synpunkter komma med innan den läggs ut helt på SoldF.coms förstasida samt meny.

Först ut är Minröjare Typ Landsort.
Jag är tacksam för Dina synpunkter och även ytterligare text rörande denna typ av minröjare.
Har Du egna bilderpå detta fartyg är Du givetvis välkommen att bidraga med dem.

Sidan finns här: Minröjare Typ Landsort

MVH

Henrik Svensk unsure.gif
The_mistaken
Kul att äntligen få se lite mer fartyg på soldf
Nån mer bild skulle vara kul ;)
Fu Dahlberg
Kanske snart att skriva kontrakt med FM för att göra nya Sold matr P och G? biggrin.gif

Vilka förövrigt måste uppdateras snart?
serg. Runander
QUOTE (the mistaken @ Mar 26 2003, 18:32 )
Kul att äntligen få se lite mer fartyg på soldf
Nån mer bild skulle vara kul ;)

ska se vad mitt lilla bildarkiv kan skaka fram

hur ställer Henke sig till lite fler bilder på landsort?
henke
Givetvis fler bilder.
Har skrivit brev i kväll till Voith Schiffstechnik GmbH för formellt tillstånd till de bilder som härstammar från deras sida samt om att jag gärna vill ha fler bilder på deras propellrar på minröjare, gärna svenska.
Får se vad de svarar...
/Henke
serg. Runander
QUOTE (henke @ Mar 26 2003, 22:14 )
Givetvis fler bilder. 
Har skrivit brev i kväll till Voith Schiffstechnik GmbH för formellt tillstånd till de bilder som härstammar från deras sida samt om att jag gärna vill ha fler bilder på deras propellrar på minröjare, gärna svenska.
Får se vad de svarar...
/Henke

ok
jag är dålig på sånt men det är bra att nån är klok och tänker på det.

jag har hittat en bild till i mitt arkiv jag mailar den till dig så får vi se vad du tycker
serg. Runander
goddag. jag har hittat lite bilder på landsort när hon bedriver minsvepning. hittas här

vet dock inte vad som gäller för dessa bilder men ngn här kanske vet?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.