Men jag vet också att det brittiska folket nu enas i att sända sina tankar och bönder till de väpnade styrkorna.
Britternas krigsförning slutar aldrig att förvåna en. Eller menar dom möjligtvis bönerna? ;)
Saddam Hussein ska nog vara glad att inte Frankrike beslutat att skicka sina bönder till Irak. Skulle Frankrike, utöver bönderna, dessutom skicka sina lastbilsförare till Irak så skulle det vara slut för Saddam Hussein inom väldigt kort tid. "Saddam Hussein vill dra in alla era EU-bidrag, ersätta alla franska restauranger med McDonalds, ersätta franska spåket i Frankrike med engelska, och göra er till en amerikansk delstat..."
APC-mannen
Mar 21 2003, 07:19
QUOTE (Jonte11 @ Mar 21 2003, 00:56 )
Åhh gud vad folk har för mycket fritid..
Säger det samma... Hur har folk ork och tid att göra såna här grejer som sedan sprids på nätet? Ja, inte för att jag har något emot det, men jag bara undrar lite...
Det dröjde nog inte många timmar efter Salos "miss" i hockey-vm som det började spridas nidbilder på honom och pucken, om ni minns det...
Max
Mar 21 2003, 08:19
HAHAHA
granQ
Mar 21 2003, 08:26
QUOTE (Jonte11 @ Mar 21 2003, 00:56 )
Åhh gud vad folk har för mycket fritid..
med tanke på att finns en hel del människor på internet räcker det att typ man gör en grej en gång och det verkar finnas jätte många utan fritid.