Help - Search - Members - Calendar
Full Version: nya menyn
SoldF.com Forum > SoldFs Garnison > SoldF.com
granQ
måste bara säga tack. Den förra var viserligen snyggare men denna funkade i netscape. Tackar Henke ;)
HvU
QUOTE (granQ @ Mar 20 2003, 19:03 )
måste bara säga tack. Den förra var viserligen snyggare  men denna funkade i netscape. Tackar Henke ;)

I krig är endast det enkla möjligt. camo.gif
Max
Good work Henke! smile.gif
Amfibie
Tycker den nya är kalas! :P
Smocken
QUOTE (granQ @ Mar 20 2003, 20:03 )
måste bara säga tack. Den förra var viserligen snyggare  men denna funkade i netscape. Tackar Henke ;)

Oj! Finns det folk som fortfarande nyttjar Netscape?
oz
QUOTE (Smocken @ Mar 20 2003, 19:54 )
Oj! Finns det folk som fortfarande nyttjar Netscape?

Ja. Det är en liten trotsande skara.
113JOR
Funkar fint i Phoenix oxå (e ju iof samma kärna som Netscape) smile.gif

Tack!

/JOR - som undrar om den e svår confad? 7.gif
Yman
VA?!
Satt och plitade i skolan idag (oj, igår) på deras kassa burkar med just Nätskräp (smile.gif)
Tyckte att det såg rent förjävligt ut... men det kanske var på grund av de gamla verisionerna kanske... vad vet jag unsure.gif

Annars tycker jag att de nya blev mycket funkis och trevliga i Explorer biggrin.gif
Stuka
Coolt! laugh.gif
The_mistaken
Bra jobb Henke salute.gif salute.gif salute.gif salute.gif
Axial
Netscape är bättre än Explorer men är ett program standard så är det...Mindre konkurrens bitte !!!!!
Smocken
QUOTE (Axial @ Mar 21 2003, 18:08 )
Netscape är bättre än Explorer men är ett program standard så är det...Mindre konkurrens bitte !!!!!

Tyvärr kan inte hålla med dig! Netscape 4 höll världsklass medan Expolorer tre (tror jag det var) sög ordentligt. Men nu är det tvärtom.
Gotcha
Framförallt funkar det bra i Opera!
smile.gif
flying_c
Oj titta där .. mycket snyggare
P4-Span
bra jobbat här med.

Kul att det läggs ner så mycket tid på sidan och att den förbättras dag för dag.
nilsson
Mkt fin meny! Beröm riktas åt Henke!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.