QUOTE (bri_span @ Mar 18 2003, 18:21 )
Öhhh i Word 97 vete fan... men i Word 2002 gör man så här:
När du använder den här proceduren måste du använda Microsoft Outlook, Microsoft Outlook Express, Microsoft Exchange eller ett 32-bitars e-postprogram som är kompatibelt med Messaging Application Programming Interface (MAPI).
1. Öppna eller skapa filen som du vill skicka som en bilaga med e-post.
2. Peka på Skicka till på Arkiv-menyn och klicka sedan på E-postmottagare (som bifogad fil).
3. Skriv mottagarnas namn i rutorna Till och Kopia avgränsade med semikolon. Om du vill välja mottagarnas namn från en lista klickar du på knapparna Till eller Kopia. Som standard visas filens namn i rutan Ämne. Om du vill kan du skriva något annat.
4. Klicka skicka
Hoppas detta hjälper dig... Word är inte det enklaste

>> bri_span <<
Jo, det känner jag till...tyvärr så är jag stuck med Office97 och Netscape Messenger, och då skiter sig den typen av lösning.. :(
>> Grunt <<
Jo, jag med...plus en hel del annat som jag dessutom utbildar i, men lik förbannat.. :(
Man kan även göra något liknande i Acrobat, men det skiter sig också med Netscape 4.51
Ryktet säger att MUST har godkänt M$ WinXP & OffXP som nästa generation standard-OS/applikation...men med tillägget att ta bort stödet för bl.a USB..!!!
Hur det kommer att bli, kan jag dock inte sia något om.