Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Äntligen!!!
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
Amfibie
Militaryshop har lagt upp sin nya sida! biggrin.gif
Fu Fredda
En klar förbättring från den förra.

smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif
Amfibie
QUOTE (Fu Fredda @ Mar 13 2003, 13:01 )
En klar förbättring från den förra.

smile.gif  smile.gif  smile.gif  smile.gif

Ja, verkligen!!!
Fu Carlsson
Trevligt men jag tycker designen är bland det märkligaste jag sett. Den/dom som gjort sidan har nog tyvärr missat lektionen om användarvänliga gränssnitt. Dessutom är sidan seg.
flying_c
äh .. förbättring i alla fall .. men den var ju rätt kass i alla fall
SISU
Jag är en aning besviken angry.gif
Gör om bong.gif
Lindh
På tal om Webbshoping.

Är det nån som vet var man kan köpa flaggor eller vad man ska kalla det med militärmotiv?
Inte posters alltså utan tygflaggor med motiv.
oz
Äh, sidan e ju kass gjord.

Massor med fel ser jag, och fundamentala saker som rullningslister har dem lyckats fatalt med. Grattis.

Varför har dem skrivit på engelska högst upp förresten?

Tycker den förra var bättre: K.I.S.S
Amfibie
Det är ju ingen super-sida, men den är avsevärt bättre än den förra!
Axial
QUOTE (Lindh @ Mar 13 2003, 20:43 )
På tal om Webbshoping.

Är det nån som vet var man kan köpa flaggor eller vad man ska kalla det med militärmotiv?
Inte posters alltså utan tygflaggor med motiv.

Pröva garderoben/knivnet.
henke
Framför allt har de missat en viktig sak. OM man trycker köp på en vara.... hur fortsätter man då att handla alla saker, eller är det ett trick att kunna ta ut porto + exp avg för varje enskild artikel? smile.gif

En viss frossa i KRAFTIG Inner Bevel-filter, med lite för stor spread så den bara mörkar lite i under kanten...
Framset är ju lite NO-NO sen ett par år sedan, fast smidigt ibland.
Minskar dock ens chanser till att få en bra sökmotor-indexering.

Jaja, varför klaga vi gillar ju deras saker, men inte priserna och designen.
Får väl sätta upp en SoldF.com shop /:)
Recon
Nån som har någon erfarenhet av Magasin-dumpfickan?
banken
biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif Råkade glida in på Garderobens sida och kika lite (läng sedan sist), och döm av min förvåning när jag såg att dom krängde Skyddsmask 90 med filter gasmask.gif gasmask.gif
Dedicated
En SoldF.com-shop hade varit väldigt välkommen. Anser nämligen att de aktörer på området man ibland kan hitta nåt man vill ha hos har skaffat sig väl tilltagna marginaler.......
nilsson
QUOTE (henke @ Mar 14 2003, 10:09 )
Får väl sätta upp en SoldF.com shop /<!--emo&:)--><!--endemo-->

Mycket god idé!
Fu Kjellberg
Fick M-shop katalogen idag. Den kan man ju inte klaga på. Skulle vara att det är separat prislista.
Man blir juuu sååå köpsugen laugh.gif
Fram för en SOLDF shop.
Sudden
Äntligen #2!
Sacci har också nyligen uppdaterat sin hemsida.
Sacci.se
jonte72
Ingår tjejen på sidan - T-shirt Woodland.....hon är superfräsch blink.gif dry.gif :P laugh.gif B) mad.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.