daedalus
Mar 9 2003, 23:15
http://www.ollning.com"Carl-Philips hjälm och handskar"
öh?
flying_c
Mar 9 2003, 23:23
hahAHA .. Herregud så många saker dom ollat. Själv sträcker det sig väl inte längre än en bastu här å där. Får ta upp kampen
Raptor
Mar 10 2003, 00:12
Känns som minst sagt störda människor....
Nifelhel
Mar 10 2003, 00:56
Men den e ju gôrgammal!!!!
Magnus
Mar 10 2003, 01:03
Ser att dom lagt till en hel del grejer sen jag kollade sist
Jag fattar inte "en skid".
Vad fan är ollning?
Är det att inte veta skillnaden mellan Armén och Marinen?
Isf; tack, men jag har redan en dammsugare.
/<!--emo&:)-->

<!--endemo-->
Jonte11
Mar 10 2003, 07:29
Att olla = Att gnida sitt ollon mot något, och sedan gärna titta och skratta när ägaren till saken lyckligt ovetande använder det, tex. ett glas, kikare, tandborste.. Jaa du förstår säkert..
Bellum
Mar 10 2003, 07:36
Ungefär lika tufft gamla alkoholister som tror att man vill lyssna på dom i tunnelbanan.
Fbj972
Mar 10 2003, 12:24
Vilka nollor...
QUOTE (Jonte11 @ Mar 10 2003, 07:29 )
Att olla = Att gnida sitt ollon mot något, och sedan gärna titta och skratta när ägaren till saken lyckligt ovetande använder det, tex. ett glas, kikare, tandborste.. Jaa du förstår säkert..
Tack för det - det var ju, äh - originellt?
Skita i det blå skåpet visste man ju, men man blir aldrig fullärd. Tackochlov...
/:)
Greven
Mar 10 2003, 13:02
QUOTE (Jonte11 @ Mar 10 2003, 06:29 )
Eller mot någon ....
Lt. payne
Mar 10 2003, 13:07
Därför skrattar alltid B-styrkan när de varit inne i lägret...
GP720Englund
Mar 10 2003, 14:56
Eiffeltornet. Nuff said.
/M
Fågel Fenix
Mar 10 2003, 15:15
Modell värre.
Att "DOcka"
"Då man för in sitt ollon under förhuden på en annan person av det manliga könet" kan bli lite svårt med en brud ;)
Inte jag som kommit på det om ni trodde det. Hörde det av en kille i FBU. Anekdot. Killen som berättade är känd som bordellEgn***
eller kort & gott "fälthoran"
finast är ju att olla efter ett par dar i fält med mycket flänsost, nej faen va äckligt
målobs
Mar 10 2003, 16:27
muffla, fundera en stund på den.
Sen läser ni denna reseberättelsen i ollningens tecken.
http://www.dorrstopp.com/domd/2002/Specillt roligt om man tycker det är trevligt med studentfester.
/målis
p.s
Satt brevid herrarna som äger ollning.com på middagen som omnämns i texten. Riktigt trevliga ena.
d.s
Amfibie
Mar 10 2003, 16:55
Fan vilken rutten tråd!!!
Vakten_F4
Mar 10 2003, 17:00
En intressant tävlingsform är när två personer försöker olla varann på låret, jag dömde otaliga matcher under GSU:n.
Det ser väldigt svårt ut att hålla undan motståndaren och samtidigt försöka komma åt själv.
Jag bevittnade även ett extremfall av flänsost, en kille stoppade in en ostskiva under förhuden.
Lumpen är fantastisk!
Doggydriver
Mar 10 2003, 18:29
Hahahaha, mycket roligt s fanns att läsa! I somras kunde två klasskarmater skryta med att ha ollat alla valaffischer i hela staden. Inkluderat de som satt på valstugorna
Asså...jag hajar inte vad som är roligt med att "olla" något?
Känns det bra att hålla på något som är hyffsat känsligt och som ska hållas rent mot en massa smutsiga prylar som affischer, bilar, eiffeltorn?
Vet inte vad ni fick lära er under eran uppväxt, men att det skulle vara rent och prydligt där nere blev jag då tidigt skolad.
Kan väl inte påstå att jag blir förvånad över att dagens ungdom ränner runt med bagg i grenen....
Vakten_F4
Mar 10 2003, 19:01
QUOTE (.oz @ Mar 10 2003, 18:59 )
Asså...jag hajar inte vad som är roligt med att "olla" något?
Känns det bra att hålla på något som är hyffsat känsligt och som ska hållas rent mot en massa smutsiga prylar som affischer, bilar, eiffeltorn?
Vet inte vad ni fick lära er under eran uppväxt, men att det skulle vara rent och prydligt där nere blev jag då tidigt skolad.
Kan väl inte påstå att jag blir förvånad över att dagens ungdom ränner runt med bagg i grenen....
Gör man bara ordentlig OVIK efteråt så kan man olla vad som helst!
Vakten_F4
Mar 10 2003, 19:29
QUOTE (KP2 @ Mar 10 2003, 19:28 )
Åldersrelaterat...
Det börjar bli svårt när magen är i vägen så man inte ser målet??
Nix... och jag menar absolut inte att sitta och dryga mig är bara 24år gammal och tyckte själv att ovanstående verksamhet var ytterst roande i slutet på tonåren...
Dobberman
Mar 10 2003, 19:38
Väntar bara på att någon "Stjärna" försöker olla en kamin under någon övning.....
Eller något kallt metallföremål en vinternatt ..med ny kissad snabel.....kan bli sittande ett tag då
Halonen-AmfPB
Mar 10 2003, 19:41
En kille i skolan ollade några dörrar i skolan... en sån tur att man alltid låter någon annan öppna dessa.
Ollade nyss min dataskärm......... Näää... Skojade bara!
Dobberman
Mar 10 2003, 19:57
Ingen som tänkt på om det sitter en elak liten

på RSV och ollar alla pensions-beskeden
innan dom åker ut...
Kommer få tönt-tjänst
Mar 10 2003, 20:04
Finns det ingen annan mogen aktivitet vi kan tala om, som att spotta i folks mat t.ex.
Cinnes
Mar 10 2003, 20:12
Hörde om en tjej som blev "dubbad" i lumpen.
Hon satt på knä o håll på o packa eller nått sånt till en permis när hon kände något varmt o mjukt på axeln o hörde en manlig röst bakom sig:
"I enighet med kung kuk så är du härmed dubbad..."
Hotel Charlie One
Mar 10 2003, 22:12
Den kvinnliga motsvarigheten, läppning, är mer sällsynt.
Klart mer sympatiskt tycker jag, men genomförandet är av anatomiska skäl betydligt mer komplicerat...
Lt. payne
Mar 10 2003, 22:14
Gamla fru Rostbiff klarar det lätt... B)
Ragulin
Mar 11 2003, 12:47
Aaaahhh... Att olla... Klart underskattat. Favoritobjektet är framför munnen på MC-ord integralhjälm, skyddsmasken eller talröret från flaket in till transportC i tgb..
Kanske både omoget, äckligt och fjantigt -men förbannat kul!
Lt. payne
Mar 11 2003, 12:51
Som jag sa innan, om B-styrkan skrattar som dårar när de varit inne i lägret..
Då är något ollat.... B)
pakistaniforce
Mar 11 2003, 16:50

... fan vad sjukt...
Doggydriver
Mar 11 2003, 17:44
En "fralla" var ett poppis uttryck på högstadiet. Två vansinnga (vansinnigt roliga också) höll på att göra den på en fest. Improviserat siamesiskt-tvillingskap. Ollon (O) mot ollon, förhud (FH1) dras över båda O, FH2 dras över FH1. Detta skulle enligt enligt en viss individ vara vansinnigt roligt på fyllan. O1, O2 samt FH1 dolda under FH2, skulle nog se skojigt ut så det förslår. Min två vänner gjorde det dock aldrig, kanske tur

/Edit: Omoget, sjukt osv. Må så vara, jag är dock ett stort fan av CKY, Jackass, och Team Smod... B)
*suckar*
Människans uppfinningsrikedom inom området att skämma ut sig själv och äckla andra har återigen uppnått nya höjder.
Jag står helt förstummad och har bara en tanke i huvudet:
Vem i helvete kommer på något sånt här?
livgardist
Mar 11 2003, 19:36
QUOTE (Toll @ Mar 11 2003, 17:44 )
Omoget, sjukt osv. Må så vara, jag är dock ett stort fan av CKY, Jackass, och Team Smod...
Team Smod? Aldrig hört talas om det, vad är det för gäng?
Knighthawk
Mar 11 2003, 20:00
QUOTE (Toll @ Mar 11 2003, 18:44 )
En "fralla" var ett poppis uttryck på högstadiet. Två vansinnga (vansinnigt roliga också) höll på att göra den på en fest. Improviserat siamesiskt-tvillingskap. Ollon (O) mot ollon, förhud (FH1) dras över båda O, FH2 dras över FH1. Detta skulle enligt enligt en viss individ vara vansinnigt roligt på fyllan. O1, O2 samt FH1 dolda under FH2, skulle nog se skojigt ut så det förslår. Min två vänner gjorde det dock aldrig, kanske tur

/Edit: Omoget, sjukt osv. Må så vara, jag är dock ett stort fan av CKY, Jackass, och Team Smod... B)
Kärt barn har många namn: Hörde att det kallas FROLLA!!!
Tydligen standard hos något hockeylag i Malmö, iallafall sa deras massör det....
QUOTE (livgardist @ Mar 11 2003, 19:36 )
QUOTE (Toll @ Mar 11 2003, 17:44 )
Omoget, sjukt osv. Må så vara, jag är dock ett stort fan av CKY, Jackass, och Team Smod...
Team Smod? Aldrig hört talas om det, vad är det för gäng?
Med tanke på vilken tråd vi är på...
Är du riktigt säker att du vill veta det?
/:)
livgardist
Mar 12 2003, 01:16
QUOTE (Malaj @ Mar 11 2003, 23:35 )
Är du riktigt säker att du vill veta det?

hehe.. men om det är som cky och jackass är det inte så mycke ollning iblandat
Doggydriver
Mar 12 2003, 16:29
Hehehee, Team Smod ja... Ett gäng vansinniga Göteborgars-skejtare som filmar en hel bunt sjuka grejjor. Lite CKY-stuk
Ganska mycket sjuka skejtarfilmningar, en hel del vansinniga fester, bredställ med husvagn, galna fester, sjuka filmklipp med dvärgar, komplett sanslösa fester osv. Typiskt sånt där man skulle "vilja" göra ibland, men hjärnan säger ifrån B)
*Handvolten i fruktståndet är oförglömlig, samt när polisen tar dom i Köpenhamn*
/Edit: Stavar som en kratta
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.