Help - Search - Members - Calendar
Full Version: När du får oväntat besök.....
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
Doyle
"CNN rapporterar att planet träffade två av husen när det brakade ned och slog i dem på vägen. Flera människor fanns inne i husen, men ingen av dem skadades."

Blir man förvånad om det brakar ner ett flygplan i köket? biggrin.gif
Rena turen att ingen skadade sig
Nifelhel
"Älskling dukar du fram ett par tallrikar till....vi har fått besök" laugh.gif blink.gif
Eller vad säger man?? Undrar vad försäkringsbolaget säger? "Ja men det är säkert det har störtat ett plan i vardagsrummet..." mad.gif
flying_c
Några i mitt kvarter fick lite oväntat besök förra året.
Dom stod å bakade i köket och plötsligt smäller det till i väggen som blir ett stort brinnande hål. Total förvåning innan dom insåg att det var blixten. Skulle vara grymt läskigt.
The_mistaken
Det har också hänt vid minst ett tillfälle att folk fått en extratank från ett militärt flygplan i vardagsrummet
Mozza
Det var väl någon i en av byarna utanför Boden för ett par år sen som fick besök i vedboden, av en artillerigranat (barlastad som tur var).
Doggydriver
Mozz, japp! Tror inte ens det var mycket mer än ett år sen. Fanns en tråd om det... (Sen att min tidsuppfattning just nu begränsar sig till att en vecka bör ha 5-8 dagar gör att jag KAN ha fel) B)
SG OLSSON
QUOTE (Mozza @ Mar 9 2003, 21:02 )
Det var väl någon i en av byarna utanför Boden för ett par år sen som fick besök i vedboden, av en artillerigranat (barlastad som tur var).

Mozza.

Det värmer att se en broder från ATS.

Är det fortfarande gröna hallen som gäller ?

/Sys tek 77B 93-94
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.