Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 40 Days and 40 Nights
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
oz
Har ni sett filmen eller?

Där en kille sätter som mål att inte ha sex eller onani på 40 dagar/nätter.
Skulle du klara det eller?

Själv tvivlar jag starkt på det! laugh.gif

imdb
VKT M39
Nja, första 16 åren klarade man ju rätt så bra. smile.gif
Doyle
QUOTE (VKT M39 @ Mar 8 2003, 14:34 )

Det var ju bara för att du hade ingen som helst aning om vad du hade missat smile.gif
oz
QUOTE (Doyle @ Mar 8 2003, 13:43 )
QUOTE (VKT M39 @ Mar 8 2003, 14:34 )

Det var ju bara för att du hade ingen som helst aning om vad du hade missat smile.gif

Ha ha. Exakt!

Fan, mitt rekord ligger på 22 dagar. blink.gif
TangoXray
Det vart en period i mitt liv där jag vart j-t trött på allt vad tjejer hette...

Grävde ner mig i CounterStrike och polarna. Hade inget sexuellt umgänge ens med mig själv i ca 12 månader!

Rekord här eller? camo.gif

/TangoXray
Malaj
Jag får inte leka med tjejer i min ålder. Och tjejer i min ålder är inte att leka med... ;)

Men intresset för mat kan man alltid trösta sig med! laugh.gif

/:)
2Sharp
Inga problem med att inte ha sex på 40 dagar, det har ju hänt varje gång jag varit på utlandstjänst exempelvis, onani vette fan dock, man skall ju helst kunna patrullera utan att framrycka i split...
Särimner
Självklart. Det är ju bara att lägga energin på annat - jobbet, löpning, innebandy, HV eller som nödlösning - kalldusch.

Ni som är fäder vet ju att men klarar av de sista månaderna innan förlossning utan bekymmer. Eller är det bara jag?
daedalus
Jag har inte sett filmen, kan någon förklara varför han inte får göra något inom 40 dygn?

För mig ter det sig vid första anblick som ett bedrägligt självsmiskeri.
Den samlade frustrationen måste vägas
upp mot den belöning man kan få för avhållsamhet.

---

Kall dusch är inte att rekommendera vid kåtslag.
Generellt blir män mer pigga av en kalldusch.
Medan värme får kvinnor mer "heta" blir män oftast
slöa och brukar somna. Kanske inte stämmer för alla
så ta detta med en nypa salt.
oz
*duschar kallt*
Kommer få tönt-tjänst
Mission: Impossible laugh.gif
The_mistaken
Ni som är fäder vet ju att men klarar av de sista månaderna innan förlossning utan bekymmer. Eller är det bara jag?

Du är inte ensam särimmer
har tre barn och ett fjärde på väg biggrin.gif
Adam Wilhelm
QUOTE (Särimner @ Mar 8 2003, 16:06 )

Det är bara du.. jag hade inga problem. B)
Bellum
Ska väll inte vara så svårt. Börjar nu så får vi se hur länge det håller.

Edit: Fan det sket sig!
Cinnes
QUOTE (Bellum @ Mar 9 2003, 15:41 )
Ska väll inte vara så svårt. Börjar nu så får vi se hur länge det håller.

Edit: Fan det sket sig!

Fan Bellum, du klarade ju inte ens 1 minut....
oz
haha, sopa++
biggrin.gif
Old No.7
E det en tävling som kommer smygande bland alla soldf'are :P

Men finns ärligheten till detta ??

...lägger ut betet o väntar biggrin.gif
Kommer få tönt-tjänst
QUOTE (HILL @ Mar 9 2003, 17:56 )
E det en tävling som kommer smygande bland alla soldf'are :P

Men finns ärligheten till detta ??

...lägger ut betet o väntar biggrin.gif

Jag är på (jag är så skrämd just nu att jag inte har något val) och jag börjar nu, om vi inte ska ha masstart. Får se hur länge det går.

För kung och fosterland! mad.gif
oz
Hehehe.. ni kan ju annars säga en starttid så kan ju fler vara med
Fågel Fenix
QUOTE (Malaj @ Mar 8 2003, 14:07 )
Men intresset för mat kan man alltid trösta sig med!  laugh.gif

*tänker på American Pie laugh.gif blink.gif var bara trvungen biggrin.gif

Men varför skulle man vilja hålla sig borta från ngt sånt ph34r.gif
Det är ju en av de starkaste drifter vi har.
Men ok, skall pröva...
...*tittar åt höger och flickvän i säng iförd bh & trosa

Fan, det sket sig visst här också pojkar mad.gif

*Springa och hoppa upp i sängen )smile.gif
Kommer få tönt-tjänst
QUOTE (.oz @ Mar 9 2003, 18:31 )
Hehehe.. ni kan ju annars säga en starttid så kan ju fler vara med

Från och med 0001 imorgon? biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif
målobs
Dumheter!!!

Skulle alldrig avstå frivilligt. PUNKT
oz
Ja, med tanke på att TX kunde hålla sig i 12 månader så känns det rätt lönnlöst att ens försöka.
Kommer få tönt-tjänst
QUOTE (.oz @ Mar 9 2003, 18:49 )
Ja, med tanke på att TX kunde hålla sig i 12 månader så känns det rätt lönnlöst att ens försöka.

Vad får jag om jag slår det? (Vi är jävligt teoretiska nu) biggrin.gif

Sedan berodde det på sinnesjukdom, ingen frisk människa (efter puberteten) skulle överleva det med förståndet i behåll, så det räknas väl bort? laugh.gif

Sedan får jag känslan av att "lönnlöst" inte är fel utan ett obcent skämt, men jag kan inte komma på vad ...
Magnus
Vi kan väl säga att tävlingen börjar klockan 00.00, dvs natten mot tisdag. Man måste ju få en chans att förbereda sig! laugh.gif

Alla måste vara ärliga!
Bellum
Tänker inte vara med, men lycka till.

Den första jobbiga tiden kommer att bli när ni märker hur era referensramar börjar förändras. Minimi ålderkravet för potentiella offer kommer att sjunka och maxåldern öka. Redan efter 10 dygn kommer ni att vara nere i knappt könsmogen ålder, respektive uppe i pensionsnivå.

Under dygn 11-20 kommer ni att drömma erotiska drömmar om dagis, och om "Storerövraren på knullturné i ålderdomshemmet" Ni kommer under vaken tid att skämmas inför dettta.

Under dygn 21-30 blir det värre, då börjar fantasierna glida in på de mer obcena området. Det kommer att börja med en oskyldig liten dröm om en snäll stridsparskamrat. En sån där dröm av oral natur. Sedan går det utför: Via drömmar om Läder Börje och hans tyska vän Florian kommer det att utvecklas till en slags travesti på "Ett med naturen" fast med er i huvudrollen som Alfa hane.

Men den riktiga tortyren börjar under dygn 31 och framåt då listan över potentiella partners vidgats så till den milda grad att uppskattningsvis 90% av den är att anse som olaglig. (99% i katolska länder)

Under dag 39 kommer de av er som överlevt till er och andras förvåning inse att ni numera skulle nöja er med någonting som åtminstonde skulle kunna misstänkas vara kolbaserat.

Må bäste man vinna.
Kommer få tönt-tjänst
QUOTE (Bellum @ Mar 10 2003, 06:49 )
Tänker inte vara med, men lycka till.

Den första jobbiga tiden kommer att bli när ni märker hur era referensramar börjar förändras. Minimi ålderkravet för potentiella offer kommer att sjunka och maxåldern öka. Redan efter 10 dygn kommer ni att vara nere i knappt könsmogen ålder, respektive uppe i pensionsnivå.

Under dygn 11-20 kommer ni att drömma erotiska drömmar om dagis, och om "Storerövraren på knullturné i ålderdomshemmet" Ni kommer under vaken tid att skämmas inför dettta.

Under dygn 21-30 blir det värre, då börjar fantasierna glida in på de mer obcena området. Det kommer att börja med en oskyldig liten dröm om en snäll stridsparskamrat. En sån där dröm av oral natur. Sedan går det utför: Via drömmar om Läder Börje och hans tyska vän Florian kommer det att utvecklas till en slags travesti på "Ett med naturen" fast med er i huvudrollen som Alfa hane.

Men den riktiga tortyren börjar under dygn 31 och framåt då listan över potentiella partners vidgats så till den milda grad att uppskattningsvis 90% av den är att anse som olaglig. (99% i katolska länder)

Under dag 39 kommer de av er som överlevt till er och andras förvåning inse att ni numera skulle nöja er med någonting som åtminstonde skulle kunna misstänkas vara kolbaserat.

Må bäste man vinna.

Ha ha ha! Tack för ett riktigt asgarv på morgonen, precis vad jag behöver nu efter lovet (första skoldagen). biggrin.gif
Men går så där illa måste har man nog inget annat val än att skjuta ut sig. laugh.gif
Fu Frippe
Bellum: biggrin.gif laugh.gif

Män är konstiga, först gör vi allt under nio månader för att komma ut ur en kvinna och sen tillbringar vi resten av livet med att göra nästan allt för att komma in i en igen!! smile.gif
oz
Fan vad du verkar ha koll Bellum!

Säg till nåsta gång du tänkt genomföra samma självtortyr så håller jag mig borta.
Låter inte tryggt att befinna sig för nära...
Bellum
Jag håller på nu. Sexig ställ du har på bilden. Vart bor du??? gasmask.gif blink.gif
Doggydriver
Har tävlat i slikt en gång. Ger mej FAN inte in i det igen! De två kamraterna från ollningstråden, jag och en till.... Vem som vann säger jag inte. Har dock lärt mej vad "våta drömmar" innebär blink.gif
NordicFear
har klarat 30 dar som max...och det var bara för att jagoch min flicka hade tävling...(jag förlorade)

första 2 veckorna var värst men sen så gick det lättare...
Romulus
"Hårda tider varar bara så länge,"
"hårda män varar förevigt."

Fritt för egna tolkningar... laugh.gif

bong.gif Romulus ska smyga härifrån nu.
Joanzon
Med tanke på bellums tidigare inlägg så är nog en stående order i still med. Var kväll -MASTURBERA! inte helt omotiverad om man tillbringar långa tider i fält! Som komplement kan man ju smyga med sig ett par skarpa 5.56 ifall stridsparskamraten börjar bete sig underligt. bong.gif
Fågel Fenix
se till att vara sjuka under hela er "tvälings"-tid. Då har ni garanterat ingen lust! ;)

Eller ja...iaf inte så stor.....fast ändå....det är ju aldrig fel....fast nä......eller jof*n!

Kör på pojkar! camo.gif

//Högberg- förkyld
granQ
fan hade velat vara med men känner mig redan besegrad.. kom tänka på den jag läste i en datortidning.. "masturbation och dataspel gör man av samma anledning, för koppla ifrån lite och tänka på annat" ;)

Gillade den raden. Själv trodde jag det var tvärtom, ju mer man ströp björn (för återknyta till en annan tråd ) ju mer började man titta på "unga" flickor och sånt.. eller är det för jag blir äldre... hmm

och killen som kunde hålla sig i 16 år.. stackars dig.. från "könsmogen tidigt och stolt" ;)

vad är "kommer-få-tönt-tjänst" nu.. han borde väl vara expert på ämnet med tanke på hans gamla gamla tråd och "lillan" som blev lite upprörd över "kalla makaroner" tipset.
LYNX
QUOTE (.oz @ Mar 8 2003, 15:18 )
Har ni sett filmen eller?

Där en kille sätter som mål att inte ha sex eller onani på 40 dagar/nätter.
Skulle du klara det eller?

Själv tvivlar jag starkt på det!  laugh.gif

imdb

Onani är en av mina stora hobbies, det bästa är en trekant ( både vänster och högernäven ).
Vad är sex? Har det med onani att göra? blink.gif
Dunder
Onani är sex med nån man älskar...

biggrin.gif
Joanzon
Så slipper man få en käftsmäll om man råkar slänga en blick på sportnytt under tiden biggrin.gif
Kommer få tönt-tjänst
QUOTE (granQ @ Apr 7 2003, 15:54 )
fan hade velat vara med men känner mig redan besegrad.. kom tänka på den jag läste i en datortidning.. "masturbation och dataspel gör man av samma anledning, för koppla ifrån lite och tänka på annat" ;)

Gillade den raden. Själv trodde jag det var tvärtom, ju mer man ströp björn (för återknyta till en annan tråd ) ju mer började man titta på "unga" flickor och sånt.. eller är det för jag blir äldre... hmm

och killen som kunde hålla sig i 16 år.. stackars dig.. från "könsmogen tidigt och stolt" ;)

vad är "kommer-få-tönt-tjänst" nu.. han borde väl vara expert på ämnet med tanke på hans gamla gamla tråd och "lillan" som blev lite upprörd över "kalla makaroner" tipset.

Mer smygreklam

Jo, här är jag. Vad det gäller tävlingen så gillade jag inte hur situationen började utveckla sig , så jag sköt ut mig.

Vad det gäller åldern på offren så delar jag nog din åsikt, ju oftare desto yngre (till en viss gräns). Att hålla visade även på den, som förväntat, motsatta reaktionen i sökandet efter sk. "lätta mål". Hrm ... dry.gif

Jo, Lillan ...
Kan ni inte hålla er i två månader som max är ni inga riktiga män, tänk och begrunna...
Blir roligare om man väntar och drar ut på det...

Ehh... Njä, vet inte riktigt om jag kan hålla med om det ...och roligare för vem? De på ålde*host* hrm nä ... *host* sa inget.
granQ
troligen roligare för lillan.. usch nu är jag nog ute på tunn is..

Men synd att man inte tränar fler muskler vid onani.. någon som har onani styrke träna pass eller?

(undrar om blågul kommer dra någon gräns någongång ;) )
Kommer få tönt-tjänst
QUOTE (granQ @ Apr 7 2003, 20:23 )
Men synd att man inte tränar fler muskler vid onani

...än hörslen?
granQ
hehe, jo den är go. tänkte väl mest på höger armen.. och sådär.. men det där måste ju betyda att det är skit bra om man på O-plats tar en handtralla. specielt när det är mörkt, så hör man fi innan man kan se dom.. =)
granQ
QUOTE (Joanzon @ Apr 7 2003, 17:59 )
Så slipper man få en käftsmäll om man råkar slänga en blick på sportnytt under tiden  biggrin.gif

måste citera en väns respons på det citat:

[21:38] <Exem> Slänger du en blick på sportnytt under tiden du masturberar så bör du alvarligt fundera över din läggning. Att onanera till svettiga, vältränade killar är inte särskilt straight.
LYNX
QUOTE (granQ @ Apr 7 2003, 21:41 )
QUOTE (Joanzon @ Apr 7 2003, 17:59 )
Så slipper man få en käftsmäll om man råkar slänga en blick på sportnytt under tiden  :D

måste citera en väns respons på det citat:

[21:38] <Exem> Slänger du en blick på sportnytt under tiden du masturberar så bör du alvarligt fundera över din läggning. Att onanera till svettiga, vältränade killar är inte särskilt straight.

OCH DET SÄGER DU NU ! ! !

Sa jag det högt?! blink.gif
Fågel Fenix
Men synd att man inte tränar fler muskler vid onani.. någon som har onani styrke träna pass eller?

Onani är väl itne så jättebra kanske. Men sex skall enligt vetenskapensvärld nr= nåt
var väldigt bra träning om akten håller på i ca 2-3 minuter..

Så nu har man en ursäkt för att vara snabb ?? biggrin.gif

Fast det är ju ganska trpkigt om det är över så snabbt...för båda parter....

P.s på ngt sätt så tycker jag att den här smiliesen )smile.gif symboliserar hela tråden!
spekulationerna fria!

Dock inte "YMCA" osv... bong.gif
D.s
LYNX
QUOTE (Fågel Fenix @ Apr 8 2003, 18:24 )

Onani är väl itne så jättebra kanske. Men sex skall enligt vetenskapensvärld nr= nåt
var väldigt bra träning om akten håller på i ca 2-3 minuter..

Så nu har man en ursäkt för att vara snabb ?? biggrin.gif

Fast det är ju ganska trpkigt om det är över så snabbt...för båda parter....

P.s på ngt sätt så tycker jag att den här smiliesen )<!--emo&:)--><!--endemo--> symboliserar hela tråden!
spekulationerna fria!

Dock inte "YMCA" osv... bong.gif
D.s

Tråkigt att det är över så snabbt för båda parter?
Du har missuppfattat hela sexgrejen, den som kommer först vinner!Jag har aldrig förlorat.
Jag är grym i sängen, det går för mig varje gång. Nu blir ni allt imponerade!
Vet ni varför tjejer fejkar orgasm? Dom tror vi bryr oss.
Vet ni varför dom inte fejkar med mig? DOM HINNER INTE!

Det enda felet med mig är att jag har dåligt självförtroende. Konstigt med tanke på att jag är så
snygg, så jäkla trevlig och en riktig sexatlet. blink.gif biggrin.gif blink.gif biggrin.gif blink.gif biggrin.gif
Commando
QUOTE (VKT M39 @ Mar 8 2003, 15:34 )

Va? Gjorde du inte mantelrörelse på skinnbössan förrän du blev 17 år?
Joanzon
QUOTE (granQ @ Apr 7 2003, 21:41 )

Har du aldrig sett damhandboll?! Norskorna är grymmmma ph34r.gif

Ps: att skeda sin stridsparskamrat kan nog också uppfattas som lite ostraight av en utomstående, oavsett om det är 25 minus...

...eller för att citera min löjtnant i lumpen: "vad är det för likhet att gå på en jävligt vinglig hängbro 500 meter ovanför ett stup, och bli avsugen av en kille...?

-det går, så länge man inte tittar ner!!! "

edit: stavfel
Doyle
QUOTE (Joanzon @ Apr 8 2003, 23:59 )
Ps: att skeda sin stridsparskamrat kan nog också uppfattas som lite ostraight av en utomstående, oavsett om det är 25 minus...

Vad i helvete!

Mera sked åt soldaten!
Fan världsbäst. Varmt och gosigt blir det biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.