Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Marina Hemvärnet
SoldF.com Forum > Kasern - Militära Forum, C Krook > HV/Friv
BJK
Någon som vet något om det Marina Hemvärnet, och då framför allt mellan Sthlm och Småland? Finns det någon/några hemsidor om uppgifter, org o.s.v. ?
BasSäk95/96
QUOTE (BJK @ Mar 7 2003, 13:38 )
Någon som vet något om det Marina Hemvärnet, och då framför allt mellan Sthlm och Småland? Finns det någon/några hemsidor om  uppgifter, org o.s.v. ?

Det finns nåt som heter Skärgårdskompaniet!
De huserar på och kring Berga... mer än så vet jag inte!

Kolla på hemvärnetssida.
BJK
Har kollat runt lite, men ej funnit något matnyttigt tyvärr. Är väl blind..... blink.gif
Doyle
Hittade detta...
Sen så ska det vara nån här på forumet som ingår i nåt skärgårdskompani söderöver i landet.

Rådmansö Hemvärn - 15:e Skärgårdskompaniet
BJK
QUOTE (Doyle @ Mar 7 2003, 14:13 )
Hittade detta...
Sen så ska det vara nån här på forumet som ingår i nåt skärgårdskompani söderöver i landet.

Rådmansö Hemvärn - 15:e Skärgårdskompaniet

Thanx! smile.gif
Adam Wilhelm
Jag är med i 35. Skghvkomp.
Vi tillhör Södertörngruppens 3. Skhvbat. och vi huserar på och runt Berga.
Hemsidor tror jag att det är ont om men messa mig om du har några frågor.
Fredriksson
Jag tillhör Luleå Marina HV.
Bellum
Själv är man ju med i någonting så pråligt som ett Utskärgårdkompani. Vi ligger allra längst ut och väntar lite nervöst på att den stora INVASIONEN skall komma. När den kommer får vi nog ont i våra kroppar.

Det enda i matnyttig infoväg jag lyckats hitta är Södertörnsgruppens hemsida.

http://www.mdm.mil.se/sodertornsgruppen/
113JOR
Jag tillhör 3.Skärgårdskompaniet i Karlskrona och vi har en hemsida...men mer om Småland o norrut vet jag tyvärr inte

www.skgkomp.com

/JOR
SADDO
I Västervik finns det marint hemvärn. Kan dock inte ge vidare upplysningar än.

Danne
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.