Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Militärt tyspnitt
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
TangoXray
Jag har letat runt på nätet efter ett typsnitt, men jag kan inte hitta det. Eller ja, det fanns ett, men det skulle kosta 180$ blink.gif

Det som jag är ute efter är det som används som mall när man märker lådor etc inom US Army...

Någon?

/TangoXray
Raptor
Hmm, först och främst.... Nej var vet jag inte.

Men STAMP är ett typsnitt som är som du beskriver. Man kan söka på nätet efter det kanske.
Malaj
QUOTE (TangoXray @ Mar 4 2003, 23:52 )
Jag har letat runt på nätet efter ett typsnitt, men jag kan inte hitta det. Eller ja, det fanns ett, men det skulle kosta 180$  :blink:

Det som jag är ute efter är det som används som mall när man märker lådor etc inom US Army...

Någon?

/TangoXray

Du menar "MASH"-typsnittet/fonten, kan jag tro. Originalet, vill jag minnas, heter något med Schablon, men det kostar pengar. Har du tid kan du kika på nedanstående länkar. Där finns tusentals gratisfonter. De flesta ser bedrövliga ut och hälften går inte att läsa. De kan bete sig konstigt i datorn - men det är gratis.

http://www.freestuffsearch.com/cat/font1.html

Tar en jämra tid att leta igenom, men det finns en hel del kul stilar där.

ph34r.gif
flying_c
Jag tror jag har ett .. ska leta senare idag.
Gotcha
Här har vi en del Stencil-varianter...men de kostar också...ska leta lite till efter gratisversioner.
Mozza
Är det något dylikt?

finns att ladda ner här: Ultra.zip
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.