Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 5 spelare ikväll
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dataenheten
J-Star
Vi var ikväll totalt 5 spelare. Dock inte alla samtidigt. Vi testade både co-op och Last Man Standing. Det funkade tämligen smidigt och efter ett byte av röst-kom program så fick vi så att alla åtminstone hörde vad som sades. Vi kör nu TeamSpeak 2. De mikrofonlösa lär inte förbli så länge. Hörbarheten var tydligen femma för alla. biggrin.gif

Om ni vill spela med oss, lägg till mig på er ICQ eller maila mig. Sammankomster sker genom att vi helt enkelt frågar varandra på ICQ om någon känner för att spela så gör vi det helt enkelt. Om så önskas kan vi även ha regelbundna omgångar. smile.gif

Väl mött!

/J
Raptor
Hur går det mer versionerna? Funkar det med en Patchad Ghost Reacon eller behövde man någon expansion?
7.gif
J-Star
QUOTE (Raptor @ Mar 4 2003, 23:05 )
Hur går det mer versionerna? Funkar det med en Patchad Ghost Reacon eller behövde man någon expansion?
7.gif

Lägg tilll mig på ICQ så fixar vi det.
6685892

/J
Bad Karma
jag e gärna med o lirar. vilka expansioner behöver man? jag har förresten addat dig på icq j-star
J-Star
QUOTE (Bad Karma @ Mar 5 2003, 21:36 )
jag e gärna med o lirar. vilka expansioner behöver man? jag har förresten addat dig på icq j-star

Hmm.... ser inte att du gjort det. Vilket nummer har du så får jag adda dig manuellt.

/J
granQ
härligt. Kanske få ta och installera det igen.. fast gillar inte det direkt. Men bra att några har kommit igång iallafall.
Bad Karma
21887230
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.