Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Navigera i en befintlig tråd
SoldF.com Forum > SoldFs Garnison, C Isgubbe > SoldFForum
stefanf
Exempel:
I en tråd läser jag de 7 första sidorna. Nästa gång jag vill läsa kommer jag inte ihåg hur långt jag kommit i tråden. Hur gör jag för att komma till det stället jag sist läste på?
Korpral Sundström
Klikar på den oranga fyrkanten, den som nästan ser ut som en sån där orienterings "mål"
Dom häringa =

Edit: Funkar iofs bara om man har läst alla inlägg i en tråd, och det var kanske inte så du tänkte.
stefanf
Det är den funktionen jag letar efter. Tack! smile.gif
Ringo
QUOTE (Korpral Sundström @ Aug 20 2008, 20:39 ) *
Klikar på den oranga fyrkanten, den som nästan ser ut som en sån där orienterings "mål"
Dom häringa =

Edit: Funkar iofs bara om man har läst alla inlägg i en tråd, och det var kanske inte så du tänkte.

Det här var något nytt för mig!

Var hittar jag orienteringsskärmen? Kan inte erinra mig att jag sett den någonstans.
M00nStalker
Precis innan trådnamnet.

Trådnamn

Finns två saker som måste uppfyllas först:

1. Du måste ha läst (öppnat tråden)
2. Det måste finnas nya poster i tråden, du får alltså inte varit inne i den sedan de nya posterna har tillkommit och inte heller tryckt på "Mark all posts as read".

EDIT: Ikonen finns bara där om man går in i själva forumen och tittar eller om man trycker på "View New Posts" som fungerar ungefär som ett eget forum. Bästa stället att se skärmarna är just genom att trycka på "View New Posts" eftersom alla där har en skärm.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.