Help - Search - Members - Calendar
Full Version: FBU
SoldF.com Forum > Kasern - Militära Forum > HV/Friv > Ungdom
Ize-Q
denna tråd kanske inte hör hemma här men jag chansar...

är det någon som vet vad som har blivit av med FBU-ungdom?
jag skickade in medlemsansökan för ungefär 2månader sen men har inte hört ett dyft ifrån dom... så jag undrar om någon har råkat ut för liknande eller har hört något om FBU-ungdoms framtid ;)
Doyle
Dom kan vara lite långsamma, eller så har dom slarvat bort din medlemsansökan.

Ring! Det är det allra bästa smile.gif
Axial
slå ett öga på fbu´s hemsida; där hittar du en flik som heter "medlemsorganisationer" under denna flik klickar du på "förbund", välj det förbund som du tillhör (förbunden motsvarar i allmänhet våra län). Där hittar du (förhoppningsvis) telefonnummer och adress till den förening som ligger närmast ditt hem.

FBU
Malaj
QUOTE (Axial @ Mar 2 2003, 16:16 )
slå ett öga på fbu´s hemsida; där hittar du en flik som heter "medlemsorganisationer" under denna flik klickar du på "förbund", välj det förbund som du tillhör (förbunden motsvarar i allmänhet våra län). Där hittar du (förhoppningsvis) telefonnummer och adress till den förening som ligger närmast ditt hem.

FBU

Jepp! Ringa själv är snabbast och säkrast.

Man kan anmäla intresse via CFB (Riksförbundet, typ) hemsida eller ringa MD gruppen, men det tar tid och riskerar att bli liggande någonstans.
Muffe
Själv var jag tvungen att lämna min medlemsansökan personligen till Ungdomsledaren i min förening för att bli medlem.

//Muffe
Squiddy
QUOTE (Muffe @ May 20 2007, 00:13 ) *
Själv var jag tvungen att lämna min medlemsansökan personligen till Ungdomsledaren i min förening för att bli medlem.

//Muffe

vilken förening???
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.