Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Terminator 4 Salvation
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum > Dagrummet
M203
3:an var ju ingen höjdare.. Vi får se hur det blir den här gången.

Trailer

Bild på en kinkig John Connor
Spartacus
Man vill ju dissa hela projektet

Men, så ser man Bale. Som John Connor.

Jag som precis dragit igenom Batman Begins, Rescue Dawn och American Psycho på väldigt kort tid samt snart kommande Dark Knight kan inte förneka det faktum att Salvation kan bli någonting

Prickskytten
Lär ju bli helgrym den här rullen... regissörens tidigare meriter är ju bl. a. Charlie's Angels-filmerna, så han har ju inte världens bästa facit, men å andra sidan har vi ju Bale med i filmen
C DK012
Måste verkligen säga att det känns som den här hänger i luften, det kan sluta både i triumf eller med ett rejält magplask. Hursomhelst, den som lever får se, och alltid kul att ha nånting att se fram emot när nästa sommar regnar bort!
Fu Frippe
Jag gillar ju Terminator, (mest 1:an och 2:an), så visst verkar det kul med en fjärde film, men risken för att det ska bli så fel, så fel är ju uppenbar! unsure.gif

Man vill ju så gärna, men lite orolig är jag allt!
skaya
Äsch då, bra filmer kan fortfarande göras. Håll hoppet uppe!
Jag gillar trailern, den är mörk och deppig. Underbart!
Apone
Regissörens 'största' verk verkar vara 'Fastlane'...något jag själv inte har sett och inte kan bedöma.
Hoppas att filmen inte fokuserar på några enstaka häftiga jakt/explosion-scener, utan faktiskt tar med sig ett bra skådespeleri (Bale brukar vara bra) och håller sig "true" till Terminator-andan från ettan..
Mordred
"Fastlane" var ju o andra sidan en serie med en orgie i bilkrascher i slowmotion, explosioner och folk i coola poser med vapen.

Jag hoppas denna blir bra men...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.