Help - Search - Members - Calendar
Full Version: FRIVI
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
valiant
Sittkissarna i Frivilligförsvaret har allvarliga planer på att samla alla frivilligorganisatiner under ett paraply benämt FRIVI!
Dbs alla org skulle antaga detta namn.

Goddag det var från FRIVI !

CFB,FBU SKBR etc skulle försvinna helt.

Nu j...lar skall valiant skriva ett par brev till CFB & Co.

Slutar med att citera P G W

"Om man tog hans hjärnvindlingar och sträckte ut dessa till en enda lång tråd, skulle den precis räcka till att sticka ett par kortkalsonger till en kanariefågel "

-Valiant-
HvPrsk
Men det låter ju som ett väl genomtänkt förslag, och medan dom ändå är igång döper vi om alla fotbollsklubbar till "#Fotboll"...För dom gör ju ändå samma sak allihopa... angry.gif
Malaj
QUOTE (valiant @ Mar 1 2003, 16:46 )
Sittkissarna i Frivilligförsvaret har allvarliga planer på att samla alla frivilligorganisatiner under ett paraply benämt FRIVI!
Dbs alla org skulle antaga detta namn.

Goddag det var från FRIVI !

CFB,FBU SKBR etc skulle försvinna helt.

Nu j...lar skall valiant skriva ett par brev till CFB & Co.

Slutar med att citera P G W

"Om man tog hans hjärnvindlingar och sträckte ut dessa till en enda lång tråd, skulle den precis räcka till att sticka ett par kortkalsonger till en kanariefågel "

-Valiant-

angry.gif Jodå, jag hörde eländet på ett FBU-möte. Föreslog att man skulle köpa upp ICA:s överblivna lager av skyltar och reklamprylar... FRIVI eller RIMI - what the heck? ph34r.gif

Förslag till order: Idiot. Gör om.

FRIVI (hur blir det på skånska?) associerar jag till allt utom Försvarsverksamhet eller Befälsutbildning.

Vad ska man sedan kalla värnplikten: TVÅNGI 7.gif VÄRNI ;) LUMPI laugh.gif

Jag blir så ini %&@£$ ...... ph34r.gif

Är det nå'n som har ett bra tips på blodtryckssänkande piller. Hur var det med fu Dahlbergs morsa på Apoteket? Överlevde hon? Hälsa och fråga isf )smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.