Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Info-helg?
SoldF.com Forum > Besök och gästforum > Öppet hus
Studenten
Tjena!

Jag bara undrar om det finns någon här med insider-information om det kommer att genomförs en informationshelg för blivande värnpliktiga vid Lv6?

Vi är ju ett par stycken som rycker in den 28Juli så det vore intressant om det blir något nu under sommaren för oss.

Glá Sommar på er SoldF:are!
Guest
Ingen som vet något?

/Ts
tinhead
Jag tror ni har det enklare om ni ringer dom...
Deras hemsida finns på: http://www.lv6.mil.se/

Och om ni ska rycka in 28juli så låter det lite kort om tid att dom ska genomföra en info helg/dag för er..
Tänk på att era befäl mm gjärna tar semester innan ni kommer dit och gör dom mer gråhåriga/skalliga wink.gif
Guest
Hej

Ja det har du nog rätt i, alltid säkrast att fråga dem direkt, men jag ville inte besvära dem igen. Jag har mailat dem en gång tidigare för ett bra tag sedan och fick då till svar att "De siktade på att genomföra en info-dag under mitten av sommaren", vilket torde vara ganska så snart då.

Den där semestern lär de behöva efter jag har varit där i alla fall ;) Då kan de passa på att ta med sig personalen ifrån Pliktverket också, det är nog de som behöver det mest...

Tack!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.