Han börjar bli stöddig och kom med bilder på detta och sa att jag inte på någotvis skulle lista ut vad det var eftersom jag är infanterist.... Tydligen nått till SK60 snälla hjälp mig snabbt han är riktigt otacksam för tillfället
Nu vill jag inte vara petig men går det inte lättare om du skickar med en bild?
trädet
May 23 2008, 22:17
Kan man få se vad det är för bilder?
Edit: puck 2:a
VBK
May 23 2008, 22:24
QUOTE (trädet @ May 23 2008, 23:17 )
Kan man få se vad det är för bilder?
Edit: puck 2:a
Puck 3a kommer nu ju
Pappsen
May 24 2008, 18:51
QUOTE (VBK @ May 23 2008, 22:12 )
Han börjar bli stöddig och kom med bilder på detta och sa att jag inte på någotvis skulle lista ut vad det var eftersom jag är infanterist.... Tydligen nått till SK60 snälla hjälp mig snabbt han är riktigt otacksam för tillfället
Ta ut han på en enmils lätt språngmarsch, sedan talar du lugnt om för honom att skolplan från 60-talet inte är intressant för någon, om han fortfarande orkar lyssna.
linush
May 24 2008, 19:28
QUOTE (Pappsen @ May 24 2008, 19:51 )
QUOTE (VBK @ May 23 2008, 22:12 )
Ta ut han på en enmils lätt språngmarsch, sedan talar du lugnt om för honom att skolplan från 60-talet inte är intressant för någon, om han fortfarande orkar lyssna.
Låter onekligen som en god idé
klarg carlsson
May 24 2008, 19:33
själv tycker jag sk60 e intressant men kan tyvärr inte se bilderna.. ogiltigt attacment får jag fram.. men kanske kunde hjälpa dig med frågan om du fixar bilderna.
/Tobbe Fd klargöringsmek på sk60
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.