Help - Search - Members - Calendar
Full Version: radera detta inlägg.....
SoldF.com Forum > SoldFs Garnison > SoldFForum
r_o_n
Blev lite för irriterat från min sida ang. google earth....
Isgubbe
R_o_n

Du ombads i ett PM av den Blågul som stängde traden att ta kontakt i form av PM och INTE starta en gnälltråd där du ventilerar ditt missnöje med att ha fått en tråd last. Jag kan inte se vad som är oklart i instruktionen du fick, kan du?

/Isgubbe
r_o_n
QUOTE (Isgubbe @ Apr 21 2008, 16:56 ) *
R_o_n

Du ombads i ett PM av den Blågul som stängde traden att ta kontakt i form av PM och INTE starta en gnälltråd där du ventilerar ditt missnöje med att ha fått en tråd last. Jag kan inte se vad som är oklart i instruktionen du fick, kan du?

/Isgubbe

Jag kontaktade denne blågul via PM. Först tänkte jag att det kunde väl vara bra att diskutera detta med raderade trådar öppet istället för via PM,
sedan ändrade jag mig. Trodde att man som user kunde radera egna trådar, vilket man inte kan, ändrade texten i inlägget istället samt rubrik.
Så radera gärna tråden, det vet jag att man kan göra som moderator. smile.gif

Det var väldigt mycket i detta PM som var oklart, men det tar jag inte här.
Dobberman
JA!
Du skickade ett PM som jag fick NU när jag loggade på.

Men tydligen så var det för dig fullständigt oklart vad jag avsåg när jag påtalade att

Du har rätt att överklaga detta till forumsledningen och bör då göra detta via PM.

Har du övriga frågor kan du återkoppla till mig.

Som är EXAKT citerat ur det PM:et...

Begåvat.

Nu tar du och jag detta via PM.

Var DET klart eller ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.