Rainman
Mar 18 2008, 09:04
Livgardesgruppen ( och många andra) har ett eget "Topic" så då ska väll vi inte vara sämre.
Jag Rainman är stf Gruppchef. i 101 IP. Har även ansvar för PSG90 demo utbildningen på Södertörnsgruppen.
Boston
Mar 18 2008, 23:24
Boston är Kvm på Södertörns Insatskompani
Rossen
Apr 13 2008, 18:04
Rossen här är tekniker StrB 90H
Kapten krycka
May 22 2008, 13:02
Tjena grabbar här kommer en sign från sjötpkomp.
Självklart kan vi inte vara sämre än de andra.
Hej , LeffeA är Leif A, Befäl till Förfogande i Sektion 2 i Batstaben.
Kalla mig nojig men är det verkligen så smart att skriva ut fullständigt namn och befattning så där bara?
Jag tycker att ni ska kolla med Und/Säkbef på bataljonen vad denne tycker om det.
/K
traktorspaning
Jun 9 2008, 22:18
Ja men underrättelseofficeren ser iaf att vederbörande inte nämner vilken av bataljonerna samt har en befattning som gick i graven i svepet Hv efter 2004.
Stabsbefäl däremot finns det befattningsnummer för i KroA listan
Sedan vet man inte om det är S2 (som batkvm leder enligt KroA) eller S2 (und/säk) som är funktionsíndelning.
Mer med glimten i ögat än Messershmitt ångest.
Baldric
Oct 4 2008, 08:03
Tjena.
Hur ser det ut för er med tanke på personal i insatskompaniet?
Jag skickade in en ansökan till södertörnsgruppen ett par veckor sedan och skulle bli kontaktad av plutch/kompch insats under den gångna veckan. (http://hemvarnet.se/sodertorn/ säger i-pluton men jag antar att det ska vara i-komp?)
Någon som kan ge lite info om erat läge, hur ofta övar ni, material, personal, vakanser osv..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.