Sedan den 30 november 2007 då jag muckade från värnplikten har jag varit ledig/arbetslös/vad du nu vill kalla det. Hur som helst har jag gått fram & tillbaka hemma. Börjat styrketräna igen men det gick ju som det gick. Slösat 15 000 av mitt muck-bidrag som var 40 000 på typ ingenting.

Men nu är det äntligen dags för ännu ett intyck den tredje i räkningen. Denna gång bär det av till Stockholm, Kungsängen - Livgardet (LG) (K1), “You name it.”
Det ska bli intressant & se vad det är för nya människor jag kommer att träffa. Men det är ganska många som jag redan känner som har ryckt in som jag gjorde lumpen med. Samt i min pluton är det 3 st jag känner: Min gruppchef, en stfgruppchef samt en från lumpen.

Det jag är mest är orolig över är vad som kommer att hända nu när jag har en liten nötallergi. Hoppas verkligen att det inte gör någon eftersom den gav så lite utslag. Om fallet skulle vara så att jag inte får åka till Afghanistan kommer jag att söka vakans till KS17 - Kosovo.

Nu är det nog dags för mig att börja packa & fundera på vad jag ska ha med mig. Tåget till Stockholm går vid 17 tiden.

Tjau!

Läs mer >>