Ok, vilka ska på Kiss i sommar? Jag ska, och tar med mig frugan för lite kulturberikning, vi pluggar Alive!-plattorna nu så örona blöder. För mig blir det 8'e gången jag ser dem live, har plockat dem varje gång de har varit i Norden.
FkN
Feb 23 2008, 17:43
Kiss Alive 35 känns så där... om det är något som räknas för herrarna Simmons och Stanley så är det $$$$$.
Blir andra ord inget KISS för mig, har redan sätt dom tillräckligt många gånger.
Animal
Feb 23 2008, 20:29
QUOTE (Apone @ Feb 23 2008, 13:53 )
Ok, vilka ska på Kiss i sommar? Jag ska, och tar med mig frugan för lite kulturberikning, vi pluggar Alive!-plattorna nu så örona blöder. För mig blir det 8'e gången jag ser dem live, har plockat dem varje gång de har varit i Norden.
Sugen som fan.. sist jag såg dem var på Bröndbyhallen i Köpenhamn -82... för övrigt var Ironmaiden förband den gången... så gammal är jag...
Bappelsinmannen
Feb 24 2008, 21:30
Nix, ingen konsert för mig, been there done that! Fö. så vill jag påsta att om man inte sett Ace Frehley skjuta raketer med gitarren så har man fan inte varit på en riktig konsert!!
//Nisse
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.