PB-Grundlurad
Jan 26 2008, 14:08
Hej,
Skall på utbildning vecka 7 i halmstad (I SSS regi), vi är flera stycken i gruppen som är väldigt intresserade av att få springa en stridshinderbana då dessa möjligheter inte finns i Karlskrona. Någon som kan ge mig info om vem som håller i den, gärna telefonnummer till ansvarig person.
Väldigt tacksam för svar!
//PB
Lv6 har en stridshinderbana. Mitt tips är att du kontaktar idrottsenheten i Halmstad garnison. Ring växeln och hör dig för.
/mdn
GP720Englund
Jan 26 2008, 14:40
Ursäkta min dumhet - men är det inte en vanlig hinderbana?
/M
Det är det säkert. Ursäkta min dumhet, men jag är flottist.

/mdn
PB-Grundlurad
Jan 27 2008, 10:35
Någon som vet ifall det ens finns någon stridshinderbana i Halmstad?
Lv6 har en hinderbana och den är permanent.
/mdn
Det har funnits en stridshinderbana men den underhålls ej längre och är igenväxt och murken. Dock finns som tidigare sagt en "vanlig" militär hinderbana.
111 SSK BAT
Jan 31 2008, 22:00
Det fanns en riktig stridshinderbana runt gipen. Den låg mellan torkhallarna och skjutbanan.
Sista gången den användes var sommaren 95 vad jag vet. Delar av den revs för någon ridtävling i slutet av sommaren 95 då en del hinder användes som fältävlanshinder. Därefter förföll den och växte igen.
PB-Grundlurad
Feb 10 2008, 15:21
Bara en annan liten fråga, någon som kan ge en bra vägbeskrivning till FM-idrott från stora vakten i Halmstad?
QUOTE (PB-Grundlurad @ Feb 10 2008, 15:21 )

Bara en annan liten fråga, någon som kan ge en bra vägbeskrivning till FM-idrott från stora vakten i Halmstad?
Fråga i vakten när du ändå är där.
/mdn
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.