Hej Igen!
Kul att tråden har fått lite liv nu lagom till infohelgen

! Fick mina biljetter för några dagar sedan, kommer få åka Nattåg avg. 18.12 ank. 5.11 = 10 Timmar och 59 minuter.... !!!!!!! ????? !!!!!!!!!

Jag misstänker att jag inte kommer att få sova så mycket under resan, är inte van att sova på tåg och dessutom är jag nog lite nervös inför infohelgen som börjar typ, direkt när man kliver av tåget.
Jag är inte besviken på något sätt

Det är bara det att jag bor 2 minuter från närmaste busshållplats och bussarna går var 10 minut i stort sett dygnet runt. Är van vid att ha allt runt hörnet. :P Men jag tror att miljöombytet kommer bli bra. Ser man stjärnor där uppe? (själv ser jag knappt en enda hemma hos mig, för mycket ljus) och norrsken vill jag se

...

Andra som har längre resväg? Jag hoppas verkligen att ni som bor långt söderut får flyga... (skåne, småland, blekinge etc...)
Kan erkänna, motivationen har inte varit på topp, tränade ordentligt i våras men sen kom besked om nedläggning etc. och motivationen försvann helt. Nu började jag träna igen när jag fick breven, men jag tror inte jag klarar att springa milen under 50 min

Jag hoppas det blir ännu mer liv i tråden nu när helgen närmar sig. Någon som ska med samma tåg som jag? Vill gärna ha någon att snacka med, 11 timmar på ett tåg verkar segt. tåg 94 avg 18.12 från Stockholms C ank 05.11 Jörn STN