Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Sovietisk invasion
SoldF.com Forum > Kasern - Militära Forum, C Krook > Filmsalen
darkjak
Hej.
För några år sedan gick en svenskgjord dokumentär om hur en sovietisk invasion hade sett ut under kalla kriget. Jag har för mig att den gick på Svt's vetenskapens värld. Har letat som en galning men har inte kunnat hitta den. Nån som vet vart den finns?
Pappsen
QUOTE (darkjak @ Jan 1 2008, 21:12 ) *
Hej.
För några år sedan gick en svenskgjord dokumentär om hur en sovietisk invasion hade sett ut under kalla kriget. Jag har för mig att den gick på Svt's vetenskapens värld. Har letat som en galning men har inte kunnat hitta den. Nån som vet vart den finns?

I dag så är jag rätt säker på att folket på SVT är ganska tillmötesgående. Fråge dem

Pappsen
Schmutte
Posta gärna här om vilken information du fick, jag tror att det är fler än du som vill åt den pansar2.png

Eller PMa om du känner så..
darkjak
QUOTE (Pappsen @ Jan 1 2008, 21:46 ) *
QUOTE (darkjak @ Jan 1 2008, 21:12 ) *
Hej.

I dag så är jag rätt säker på att folket på SVT är ganska tillmötesgående. Fråge dem

Pappsen

Mailade, fick inget svar.
Magnus
Det kan dröja mer än en timme innan man får svar...
darkjak
QUOTE (Magnus @ Jan 1 2008, 23:25 ) *
Det kan dröja mer än en timme innan man får svar...

Det har dröjt ca 18 månader banan_rock.gif
Magnus
OK, fick intrycket av att du mailade igår. Om det var arton månader sen kan det vara värt att försöka med ett mail till. rolleyes.gif
HannesFury
Har själv mailat SVT en gång angående webb-teven, och jag kan säga att svaret jag fick var väldigt utförligt. med Råge. Så om (och Om) du får det, lär det ske med besked! Antar att du har mailat igen, berätta gärna vad du får för svar! Låter intressant.

PS. bytte de inte ut en hel del äldre medarbetare på SVT för ett tag sen, förresten? dom nya har kanske inte en aning och vågar inte svara ^^ DS
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.