Help - Search - Members - Calendar
Full Version: hemvärnets musikkår högvakt
SoldF.com Forum > Kasern - Militära Forum > Filmsalen
Fkflax
Råkade snubbla över detta klipp http://www.youtube.com/watch?v=SWFrWecOPWQ...feature=related. Vad tycker ni?tycker själv att dansen var en aning tramsig.

mvh
spacekaiser
Är det sånt där Hemvärnets musikkår håller på med? Herregud, jag som trodde att en högvakt skulle vara snygg och prydlig på ett strikt militäriskt manér. Pinsamt måste jag säga.
slemh
Jävlar vad jag gillar den snubben haha och sen går han upp i givakt sen på slutet HAHAHA fan va festligt...
Karl_Swe
QUOTE (slemh @ Dec 21 2007, 20:54 ) *
Jävlar vad jag gillar den snubben haha och sen går han upp i givakt sen på slutet HAHAHA fan va festligt...

Här tycker jag dock att festligheterna kunde sparats in på... banghead.gif De e ju inte någon jävla konsert
breach
pinsamt brow.gif
Spartacus
Only in hemvärnet
Armyk9handler
hehe ursäkta nu grabbar men om ni kollar runt lite så är detta efter pågång och ceremonin är avklarad
detta var en uppvisningsgrej för att fira Hvmusikens jubileum

alltså inget som gjordes under pågång/avgång

så vad ni är sura på begriper jag inte?

det här var godkänt av kommendanten och vaktchefen vad jag vet
Koskela
Herregud vad pinsamt. Man kan välja en annan arena för ett sådant framträdande. Vad är nästa påfund... dansa på flaggan? Med ett sånt omdöme att godkänna sådana uppträdanden borde man inte få vara VC på slottet. Kusligt....brr!

/K
Dizzy_keys
Jag tyckte att killen var urgullig! Heja HV!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.