Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Marinens fältskjorta 90
SoldF.com Forum > Materielverket - Vapen, Materiel, Fordon och Utrustning, C The Swede > Materielplatsen
chicago
Hej på er!

Har sökt i forumet men ej hittat banghead.gif ... Så,är det någon av gentlemännen som vet vart man kan få tag på marinens modell av fältskjorta 90? worthy.gif

Kan ju omöjligen vara omöjligt att få tag på...
oak
Köp på närmsta TSF som har marina förband
/oak
TofflaN
Tyvärr, säljs dom inte längre. Försökte köpa en tidigare i höstas från Maribasen i Karlskrona. Förklaring: Det råder brist på fältskjorta 90.. banghead.gif

Men det kan ju ha ändrats, vad vet jag. De va iaf det sista jag hörde.

//TofflaN
ERK
Det råder fortfarande brist på Fältskjorta 90 Blå i Karlskrona, och verkar inte lösa sig inom närmsta framtiden enligt vad de sa på förrådet
bushman
tur att de finns eller har funnits på förmedC i gbg och på muskö då!!
sitter med minst fyra av dem i min ägo.
iom att de är mörkblå(marina) så funkar de bättre att bära civilt.
de gröna m90-skjortorna förknippas med GU rakt av, de mörkblå som få människor har sett tas för civila.
Groaghach
Finns även att köpa på TSF på LG, Kungsängen.
chicago
QUOTE (bushman @ Dec 16 2007, 02:35 ) *
tur att de finns eller har funnits på förmedC i gbg och på muskö då!!
sitter med minst fyra av dem i min ägo.
iom att de är mörkblå(marina) så funkar de bättre att bära civilt.
de gröna m90-skjortorna förknippas med GU rakt av, de mörkblå som få människor har sett tas för civila.

Anar att vi bor i samma stad.... Så du kanske kan fippla fram ett par åt mig om du fortfarande har connections på nämnda ställen? worthy.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.