Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Tratten & finkel eller Ronny & Ragge?
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum > Dagrummet
Fk Satan
Vilka är bäst?

Vi har lite diskussioner om vad som är bäst. Personligen tycker jag Tratten & Finkel är helt överlägset bäst.

Tratten & Finkel

Avsnitt 1
Avsnitt 2
Avsnitt 3

Ronny & Ragge

Köper en fård
Avsnitt 1 Säsong 2
Avsnitt 2 Säsong 2
AMC
Kan inte annat än att hålla med

Tratten och Finkel ä så överbra att de finns bara inte. Ronny och Ragge är inte av dålig kaliber heller men de ä inte riktigt i samma klass som T&F

Avsnittet där T&F stjäl öl från lastbilen går bara inte å överträffa så sjukt kul clap.gif
Spartacus
Jag säger bara

Spola kröken!
Frantic
Ronny & Ragge helt klart.

"den stora raggarträffen i pajala" banan_rock.gif
Hedin
Röstade på Tratten och Finkel! Men jag måste erkänna att jag har Ronny & Ragges skiva i bilen (och nej, jag har varken polisonger eller kör fårrd, inte ens 740)

Men får inte Snutarna vara med i omröstningen? Det är ju trots allt en triologi...

Musikvideo; Vill du bli min polis?
Slöbevakarn
Ronny & Ragge utan tvekan. worthy.gif

Det spelar ingen roll hur många gånger jag ser på det, jag garvar lika högt varje gång. laugh.gif
MOT PAJALA!!!!
Gator
T & F självklart, eftersom de ofta sitter på vårt eget gamla vattenhål Karlavagnen i Fruängen... banan_rock.gif
HV.gif
Skuggan
tratten o finkel!
inget snack om saken....

fast Ronny o Ragge är också bra iofs ;)
hypotek
Oj, man har skrattat i många timmar åt T&F. Tycker att Settman och Granberg är mycket jämnare (roligare) än i ex. R&R - där det egentligen är Granberg som äger showen.

Min röst går således - utan tvekan - till Tratten & Finkel!
simon
Det hä é reaaality, forrrden é borrrta!

Självklart är RoR numero uno!
Rickard N
Ronny & Ragge. Tveklöst. De var strålande åtminstone första säsongen smile.gif
spacekaiser
Ronny och Ragge, självklart.
galnekocken
Tycker nog att de var bra serier båda två, få serier har haft bra manus mer än säsong. Speciellt dessa två herrar som man kan tröttna på , när det börjar tjatas.
Faers
The one, the only RoR!!!! Oslagbart BÄST!
Berg
Jag blir förbannad när jag ser båda p.g.a dumheten. Men man får nog säga Ronny och ragge för min förkärlek till fårrd.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.