Help - Search - Members - Calendar
Full Version: militaryshop.se
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dagrummet
Amfibie
Tycker det är dålig uppdatering av sidan? Det står ex. "Katalogen för 2001 är här". Fungerar det att beställa saker från hemsidan...?
Amfibieslusken
QUOTE (Amfibie @ Feb 13 2003, 18:59 )
Tycker det är dålig uppdatering av sidan? Det står ex. "Katalogen för 2001 är här". Fungerar det att beställa saker från hemsidan...?

Jag var inne i Malmöbutiken för 2 dagar sen och frågade om just katalogen. Killen i butiken sade att den ska komma ut antagligen nästa vecka. Men jag håller med dig. De är dåliga som fan på uppdateringen. rlwhore.gif
SISU
Jag fick ett nyhets mail i från ms där stod det att de skulle komma ut med en katalog o webshop i början av mars.
ph34r.gif
Bravo One
7 Mars kommer katalogen

14 Mars läggs nya siten upp

Info från Military Shops Nyhetsbrev
SISU
Ok de var de var mer exakt.
Orkade inte kolla bättre.
ph34r.gif
mjukis
2001 skulle jag anställas en kort tid för att uppdatera hemsidan där. De hörde aldrig av sig, och när jag frågade igen 2002 vad de höll på med så hette det att "vi har redan någon annan som ska göra jobbet". Verkar ju gå undan med det där laugh.gif
Amfibie
QUOTE (Bravo One @ Feb 13 2003, 18:28 )
7 Mars kommer katalogen

14 Mars läggs nya siten upp

Info från Military Shops Nyhetsbrev

Se där ja! Har man något att se fram emot! smile.gif
Vildmannen
Är Stockholmsbutiken värd ett besök nästa gång man befinner sig i huvudstaden?
Old No.7
Eller, nu kommer en vild tanke.. när du vet vad du är ute efter så ringer du och kollar aktuella priser osv.... ibland e han smart dendär HILL blink.gif
Tompa
QUOTE (Vildmannen @ Feb 13 2003, 18:58 )
Är Stockholmsbutiken värd ett besök nästa gång man befinner sig i huvudstaden?

Stockholms butiken är väl ganska ok men dom har inte så stort utbud och den ligger nere i en "garage" lokal som är ganska mörk men så har dom ju sin security avdelning på gatuplanet som är ganska intressant med en del sjyssta prylar som inte finns med i nån katalog eller på nätet. Så visst om du har tid så tycker ja att den är värd ett besök!

Är det bara jag som tycker att dom är onödigt dyra på prylar på milis-shoppen 7.gif
2Sharp
Jag tycker military shop har en rätt ok blandning med skit och riktigt bra grejor, skiten säljer man i parti och minut till folk som kanske inte använder det i militärt "arbete" (inget fel i det) det som är bra kvalité har en mindre målgrupp och används i arbete.

Deras priser är dyra, jag har framförallt kollat på (surprise) knivar, och även ficklampor (sure-fire) och det är hutlösa priser..
Men det gäller ju Sverige i allmänhet..

Jag shoppar främst utomlands smile.gif dock är det trevligt att kolla in saker och kanske prova kläder/skor/kängor, så bdu byxor och magnum kängor har jag köpt en del på military shop.
Tompa
jovisst jag måste hålla med dej 2Sharp jag har handlat lite allt möjligt där men när men köper en ny ficklampa ( ASP ) och kommer hem o ser att den är billigare på teknikmagasinet blir man lite ledsen i ögat men mina Magnum kängor älskar jag och dom var värda varenda krona! ph34r.gif
facit
har som princip att aldrig köpa nått från military shop som jag kan köpa någon annan stans. Förutom ansiktskrämen det skiter jag i
2Sharp
QUOTE (facit @ Feb 14 2003, 01:22 )
har som princip att aldrig köpa nått från military shop som jag kan köpa någon annan stans.  Förutom ansiktskrämen det skiter jag i

Varför? något förutom priset??
facit
QUOTE (2Sharp @ Feb 14 2003, 02:30 )
QUOTE (facit @ Feb 14 2003, 01:22 )
har som princip att aldrig köpa nått från military shop som jag kan köpa någon annan stans.  Förutom ansiktskrämen det skiter jag i

Varför? något förutom priset??

Nej! Bor 200 m från stället + bra service även om jag ibland blir tveksam när han påstår att en viss jacka används idag av hela amf. Men det är priserna. 2000 kr månad som värnpliktig räker till tfn kort+att gå ut ngn i helgen inte mer. Och pizza efter fält så klart...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.