Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Gemensam slutövning/övning för skånska ungdomar!
SoldF.com Forum > Kasern - Militära Forum > HV/Friv > Ungdom
david_88
Hej alla!

Jag tänkte bara höra om det var några mer härifrån som ska vara med på denna övning som kommer hållas nere på P7?
Och i så fall villken "kurs" Gk-Fk, Lk eller 18+?

//Olsson Hbg
Bubba
18+ här iallafall
Faers
När skulle det vara en sådan övning..?..
Bubba
Nilsson
helgen vid datum 9 i december eller något sådant;)
Observera att platsen är hemlig om du känner till den;)
david_88
Okej! jag har bara fått reda på att vi ska vara där i krokarna, jag som utgick från att det var p7, my bad!

Anledningen till att jag frågar är att vi har fått info om att ingen egen utrustning över huvud taget får medtas. jag ville bara höra vad ni andra har fått för info..
Bubba
Jag har fått höra liknande, o vet att de stämmer, men egen utsrustning, innebär de att jag bara får ta med mig 3 par strumpor totalt för de är allt jag fått ut, eller får jag ta med mig extra stålgrå som jag köpt ett tiotal av rolleyes.gif ?
Sunt förnuft;)

jag ska ha med mig saker som inte väcker anstöt (typ hjälmunderlag o extra strumpor) men lämnar hemma ramboknivarna o stridsbältena....
david_88
jo självklart, det var inte så jag menade.. men det jag tänkte på var att jag vill ha min ss2k istället fär lk35an bla.. men det blir inget med det....
Bubba
Så David_88
vad tycjkte du om övningen och i vilken tät vad du banan_rock.gif ??
Vad tyckte du om vår mörkerskjutning;) ???
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.