Help - Search - Members - Calendar
Full Version: IRON MAIDEN
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dagrummet
Nifelhel
Nu på måndag (12nov) kl0900 släpps biljetterna till de båda Iron Maiden spelningarna i sverige. Första konserten är i Stockholm den 16juli 2008 på stadion, och den andra är i Göteborg den 26 på Ullevi. Om ni inte redan visste då.. banan_rock.gif
Proto
För min del blir det Valle Hovin Olso samt Nya Ullevi, köpte biljetter på förköp i torsdags banan_rock.gif
King Kill
QUOTE (Nifelhel @ Nov 10 2007, 15:24 ) *
Nu på måndag (12nov) kl0900 släpps biljetterna till de båda Iron Maiden spelningarna i sverige. Första konserten är i Stockholm den 16juli 2008 på stadion, och den andra är i Göteborg den 26 på Ullevi. Om ni inte redan visste då.. banan_rock.gif

Billetter till båda dessa samt till Oslo är fixade banan_rock.gif
Frantic
Fixat biljetter här med banan_rock.gif
FkN
Har förhoppningsvis ett mail med bokningsnummer imorgon bitti smile.gif
TomS
Vad trevligt att de kommer hit smile.gif Det blir nog ingen Maiden-konsert för mig den här gången. Har sett dem tre gånger innan banan_rock.gif Men jag gillar verkligen Iron Maiden, musiken, plus att de är så trevliga och det märks att de tycker det är roligt att spela för fansen
Sernlo
Såg dom på Scandinavium senast och på Ullevi innan det. Men den här gången blev det ingen biljett för mig.
sleget
jorå, biljett finnes till göteborg!
Skall bli kul som attan!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.