Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ny chef för SoldF Forum - Isgubbe
SoldF.com Forum > SoldFs Garnison > SoldFForum
henke
Jag kan härmed meddela att vi utsett en ny chef för SoldF Forum.

Valet har fallit på ISGUBBE.

Jag vill gratulera Isgubbe till posten som C SoldF Forum och önska lycka till!

/Henke
C SoldF.com
Skuggan
Lycka till Isgubbe... Kimsters mantel blir tung att axla, men jag hoppas du kan göra ett lika bra jobb smile.gif salute.gif
SISU
Grattis ! banan_rock.gif
Andrew
Det valet kan inte kännas mer outstanding ! ... GMY Frosty !
Fu Kjellberg
Grattis Isgubbe worthy.gif
Kanna
Grattis!

En liten presentation hade kanske varit på sin plats?
Hans Engström
"I, for one, welcome our new Overlord."
Flak
LOL!

Men nu är vi nog många SoldF:are som är oroliga inför
framtiden och undrar om Isgubbes famn är lika stor,
varm och välväxt som Henkes en gång var...

Hur ska det gå? unsure.gif

smile.gif
majkl
grattis och lycka till
Triggerpuller
QUOTE (Hans Engström @ Nov 5 2007, 10:31 ) *

"Join the dark side, we have cookies." happy.gif
Golf_Echo5
Härligt!! Och grattis då.
Fu Frippe
Ja, Grattis! HV.gif
Slöbevakarn
Grattis Isgubbe! smile.gif
Isgubbe
Tack Henke och tack alla för välkomnandet!

Det ska bli kul att ta rodret på soldf forumet som är en viktig del av Soldf. Jag vill först passa på och tacka Kimster för ett fantastiskt arbete de senaste åren. Soldf har utvecklats bortom de vildaste fantasier. Detta mycket tack vare det jobb som Kim gjort tillsammans med Henke och Blågula samt alla medlemmar.

Jag har varit medlem på forumet sedan 2002-08-22 såg jag (tiden går fort när man har kul). De senaste åren har jag varit ganska aktiv med Soldf med det som händer bakom kulisserna och kanske inte alltid syns utåt på forumet. Har en bakgrund med lumpen på den gamla onda tiden när fienden ritades med röda pilar på kartorna samt alltid landsteg i utanför Gävle. Jag har även gått på OHS som det hette då. Är idag landsflykting och arbetar med huvudsak försvarsindustrin och försvarsnära projekt. Just nu jobbar jag huvudsakligen med JSF projektet och är stationerad i centrala Europa.

Det kändes ganska naturligt för mig att säga ja när jag fick frågan om jag ville axla rollen som C soldf forum även om jag reser en hel del i arbetet då jag redan har erfarenhet av både militärt och civilt ledarskap som jag tror kan komma väl till pass när vi fortsätter växa i framtiden.

Den närmaste tiden kommer det inte märkas någon större skillnad på forumet och på lång sikt kommer vi fortsätta att jobba en hel del med hur vi ska utveckla oss och bli ännu bättre på vad vi gör. Blågula kommer även prata sig samman de närmaste veckorna och se till att vi har en jämn arbetsfördelning på forumet.

Jag hoppas att vi kan fortsätta dela kunskap och erfarenheter samt ha roligt tillsammans även framtiden på soldf samt soldf forumet. Tiden får utvisa hur stor famn jag har wink.gif
Nestor
Gjutet val smile.gif
gmy
Bappelsinmannen
Grattis till ett bra val, men likställs inte Isgubbe som ansvarig utgivare och kan isåfall en sådan vara anonym?

//Nisse
Krook
QUOTE (Bappelsinmannen @ Nov 7 2007, 20:28 ) *
Grattis till ett bra val, men likställs inte Isgubbe som ansvarig utgivare och kan isåfall en sådan vara anonym?

//Nisse

Vadå anonym? Han heter ju Isgubbe!
...och ansvarig....?

/K dribble.gif
eskil

§1. Du är själv ansvarig för allt du skriver.
Dexter
Öh öh öh.. Ha den äran!

/D

QUOTE (Hans Engström @ Nov 5 2007, 09:31 ) *

Kent Brockman?
Hans Engström
QUOTE (Dexter @ Nov 8 2007, 09:09 ) *
Öh öh öh.. Ha den äran!

/D

QUOTE (Hans Engström @ Nov 5 2007, 09:31 ) *

Kent Brockman?

Japp, har blivit en egen 'meme' den frasen (likt "All your base are belong to us.").
Bappelsinmannen
QUOTE (eskil @ Nov 8 2007, 06:46 ) *

Frågan är om det håller rent juridiskt, nu blev det här väldigt OT, så för att inte grumsa glädjen att vi fått en ny C så föreslär jag att BG delar på tråden.

Mvh Nisse
Krook
Bappelsinmannen och övriga behöver inte bekymra sig över juridiken, Isgubbe & co håller kollen på sånt åt er!
Så det är ingen fråga ens.

/Krook
Blågul
Isgubbe
QUOTE (Bappelsinmannen @ Nov 10 2007, 17:17 ) *
QUOTE (eskil @ Nov 8 2007, 06:46 ) *

Frågan är om det håller rent juridiskt, nu blev det här väldigt OT, så för att inte grumsa glädjen att vi fått en ny C så föreslär jag att BG delar på tråden.

Mvh Nisse

Blanda inte ihop soldf.com och soldf forum nu. Henke är fortfarande ansvarig för soldf.com. Forumet har ingen ansvarig utgivare då det är medlemmarna som skriver och inte den som är ansvarig för forumet.
FireEagle
QUOTE (Triggerpuller @ Nov 6 2007, 00:49 ) *
QUOTE (Hans Engström @ Nov 5 2007, 10:31 ) *

"Join the dark side, we have cookies." happy.gif

Jaaa!!!! Cookies!!!!! dribble.gif happy.gif

Grattis Isgubbe!!!

Lycka till clap.gif
LYNX
Jag vill gratulera men än mer tacka Dig för att
du tar på Dig detta jobb.

TACK! worthy.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.