Help - Search - Members - Calendar
Full Version: HJÄLP!!!!!!!!!!
SoldF.com Forum > Materielverket - Vapen, Materiel, Fordon och Utrustning, C The Swede > Materielplatsen
pesten
unsure.gif Hej! Jag är en amatör film producent som ska spela in en svensk action horror med militär närvaro, som ni förstår är min budget limiterad men det finns en:) ska ha en militär styrka på 10man som kommer att ta sig in på ett lab med en massa zombies (splatter krig blod)
men vad är mit problem nu? Jo jag har 10 M90 uniformer och hjälmar men inga VÄSTAR!! det ska ju va en svensk film...inte en till usa production (det finns allt för många det är tid för en svensk action film nu:) Finns det någon där ute som vet var jag kan skaffa svenska västar typ kroppskydd94? vill inte köpa amerikanska kopior det blir lite fel tycker jag:) har letat över allt känns det som men nada. dom får inte va för dyra, typ 400-600kr st
HvPrsk
400-600 kronor...oj! Lycka till i jakten, är väl det enda jag kan säga, hittar du några kan du ju säga till.

Nej ärligt talat, så ta kontakt med Airsoft föreningar, där kan du säkert hyra en del västar och kanske till och med få dig gratis statister...

- HvPrsk
Kimster
Mitt råd är
-för det första att du lägger ner tanken om att överhuvudtaget köpa nånting som ens börjar på ordet skyddsväst 94. De finns INGA sådana som är till salu. Hittar du iaf så är det förmodligen stöldgods.

För det andra, Detta är ingen plats att fråga efter saker som folk vill sälja/byta/köpa

För det tredje ..vill du ha skyddsvästar kan jag nog bara tipsa om att fråga nått regemente eller någon annan FM-instans, om de är villiga att LÅNA ut västar.

ELLER så syr man egna som jag tyckte någon nämde nån gång. (sy ?? fy fan)
blink.gif
Skuggan
och behöver du hrm.. statister... är det nog ganska många här som kan tänka sig att ställa upp biggrin.gif (inga namn nämnda) biggrin.gif
softfeel