QUOTE (Jasså? @ Feb 14 2003, 09:44 )
Ok, taget!
Då får vi hoppas att OWN killarna hör av sig till er tycker jag[SIZE=7]
Det är ju aldrig fel med samarbete om det leder till bättre saker! Dooh.
Återigen ni gör båda mycket bra saker, hoppas ni kan lösa allt och skapa den bästa modden till Opf. Ni är ju redan på god väg.
jag är ledsen för det där.. råkade skriva fel i configen. Gubben heter ju m90law.. men missade 0. Glömde kolla före release. Kan även berätta att samtal mellan SFP och OWN har ägt rum, men blir ingen sammanslagning och mellis gjorde även klart att det inte bara gäller nu utan för alltid.
[22:31] <Mellis2002> Mötet avslutas, fler förhandligar är ej möjliga.
så gick det med det.
Till alla som vill lira ofp online kan jag rekommendera SFP egna irc kanal. #swepack på quakenet. Vi är nästan 20 personer som hänger där på kvällarna och brukar bli lite spel, vill även passa på och be alla (inte modemare kanske) att ladda hem Martin Isaksson ljud fil.
http://isaksson.mine.nu:4380/~darkstar/ofp/Den bytar nästan samtliga (tror jag) ljud filer man har "radion", så istället för gubbarna ropar : "Contact, enemy soldier 200"
så hör man en gubbe säga typ:
"kontakt, fi skyttesoldat 200"
Tyvärr så måste varje ljud fil översättas direkt över, därför kan man aldrig få 100 % riktig svensk militär gramatik (inte för jag personligen skulle höra någon skillnad).
Men jävligt stämningsfullt iallafall.