Vi har pratat, och pratat, och pratat. Och det enda vi får ut av det är att han känner att jag ställer ultimatum, vilket jag inte gör. Och jag känner mig rädd och ledsen. Han brukar säga att "vi vet ju inte hur det blir, det är ju inte säkert att vi behöver åka någonstans", och det är ju sant. Men det är ju ändå insatser de tränas inför, syftet med hans träning ÄR att han SKA åka... Känns inte som han tar min oro på allvar, riktigt. Men jag vet inte hur jag ska klara det den dagen han får besked om inkallelse... Hur ska jag klara av att se honom åka hemifrån och inte veta om jag får se honom mera? Hur fan ska JAG känna trygghet för mig och min son?
Vilken styrka är din man med i Afghanistan? Hur ofta hör du från honom?
Kram
QUOTE (Betty @ Oct 9 2007, 18:06 )

Hej du... Några ord från mig som har min kille i Afghanistan just nu. Nej, det är inte lätt det här att vara ensam kvar hemma med alla vardagsbestyr plus bördan som oron innebär. Det är inte konstigt att man kan känna sig övergiven och bortprioriterad som jag tycker det låter som du känner dig. Jag har själv känt vanmakt, ilska och en oerhörd massa oro, för att inte tala om känslan av att inte vara lika betydelsefull i min killes liv som han är i mitt...
Hur mycket har ni pratat om det här din man och du? Säg vad du känner, tala om vad du tänker.
Kram