Om du såg en blekfet Jämtlänning med KB-stuk på sin mössa och 90P-liknande hängslen, så var det jag.
Lam å lam, de gjorde väl vad de kunde antar jag. 3 skjukvårdare på 244 (?) svenskar...
Jo, jag fick själv nån smärtstillande och *woff* så flög man fram. Jag gick så frenetiskt att jag missade en rastplats. (ej motiverande att gå åt andra hållet!!!)
Fick höra av en som hade varit på skjukan och hörde en danska som fick smärtstillande av en doktor.
Hon frågade om hon fick dricka alkohol till det...
"Javisst, det är ju DANSK öl!" - blev svaret.
Om jag ska ner igen?
Har inte riktigt bestämt mig än, har problem med lite nageltrång just nu. Jag tappde även två tånaglar kort efter att jag kom hem.
Okej.
Jag kalkylerade med det där själv ;) en dag tryckte de i mig inte mindre än 4 citodon + ipren.
Var något påverkad vill ja minnas.
Det hjälpte INTE heller blev seg och höll på somna gåendes, så smärtstillande är överskattat.
2008 blir det inte en enda tablett!!
QUOTE (johanp @ Nov 30 2007, 16:05 )

Hur åker ni ner till Holland?
Känns lite kass att sitta på en trång buss med svettiga militärer i typ ett dygn - speciellt på hemvägen..
Antar att det är nån som har erfarenhet av att flyga ner?
Isf är det nåt speciellt man bör tänka på?
Lämplig tid och plats att möta upp resterande svenska delegation på?
Tips på billigt flyg?

Finns det nån begränsning på hur många som får anmäla sig? Dvs. måste man anmäla sig inom 10min från att det är möjligt?
Fy fan för buss igen!
Lika mjuk i rygg och nacke som en hög tegelsten.
Nä nästa gång blir det flyg!
Tid mm för "samling" står i papprena man får hem. Har för mig att man fick betala nån extra mindre avgift för detta.
Lämplig plats är väl campen i den svenska "kasernen", ring ansvarig först bara.
Många andra disskuterade att ta bilen ner, utökad frihet när man är där. Åka till nått monument eller ner på stan etc.
Hörde att nått norrlänskt flög herca ner för länge sedan!
Finns det nån begränsning på hur många som får anmäla sig? Dvs. måste man anmäla sig inom 10min från att det är möjligt?
Vadå?
Begränsningen ligger vid typ 300 svenskar.
Det där sista begrep jag inte riktigt.
De får in en massa ansökningar som de behandlar och de som kommer in sist är väl de med mest osäkra platser antar jag.
Sista anmälningsdag är sista mars har jag för mig.