I morgon kommer han alltså hem. Jag har jobbat idag och har inte kunnat låta bli att gå omkring med ett leende på läpparna hela dagen lång.
Oj, vad jag har pysslat hemma! Det är ju mycket jag vill fixa och göra innan han kommer hem. Det är ju skönt att sådant som städning och tvättning av kläder och sådant är klart när han kommer, så vi får så mycket tid tillsammans som möjligt.
Så nu har jag fejat och fixat hemma. Ville göra en förändring här hemma och beslöt att byta klädsel på mina soffor. Så från att ha vita soffor så har jag nu blåa, undrar om han i huvudtaget kommer att märka något?
Nu är det nybäddat i sängen, naglarna målade och kläderna utvalda som jag tänker ha på mig när jag möter honom. Har valt att ha en sommarklänning på mig. (Jag kan berätta att han inte sett mig i klänning förrut, så jag tänkte att det kanske skulle vara lite uppskattat. Får se om jag har rätt?)
Min plan är att åka till stationen och möta honom där. Jag har tagit ledigt från jobbet, vilket han inte vet om, så jag hoppas han blir glad när han ser mig?
Läs mer >>