Jag har själv använt Navyskinnet som mitt defaultskin mestadels.
Tycker det är mer harmoniskt och sen ser det lite mer "jobbmässigt" ut när jag har forumet på en skärm på jobbet ;)
Kör både IE6, IE7, FF 2 och har funkat bra i alla.
UNDERSTRUKNA LÄNKARPersonligen gillar jag understrykningen av länkar...(Annars skulle jag inte lagt in det, Kim gillar utan.)
Visst 90% av länkarna fattar man att det är länkar, men resterande 10% behöver vara understruket för att fatta att "aha där kan man nog klicka med".
Exempel på det är ju tex att man från listan på medlemmar som läser detta ämne leder direkt till deras profil, eller att siffran i "Replies"-kolumen ger en lista på de som svarat i en tråd. Känns lite jobbigt att behöva prov-klicka överallt på all text för att se vart det leder och vad som är en länk.
Tycker således det är mer intuitivt samt sporrar en att lära sig att det finns fler funktioner man kanske inte upptäckt.
FLYGVAPENSKIN OCH BAKGRUNDFör ett Flygvapenskinn har jag iaf tänkt att moln vore en lämplig bakgrund. Hav/vatten funkade inte så bra som bakgrund i Navy skinnet, därav blev det ett fartygsliknande camo av enklaste slag. Man skulle kunna tänka sig lite mer "metallisk" sliten yta med rost, färgflagor, penseldrag i denna camo, men jag har inte orkat eller kunnat göra ett snyggt sådant. Någon mer händig i Photoshop kanske kan göra det. Det måste givetvis vara ett "seamless pattern"
"BÅTARNA"Båtarna från Erik_G tycker jag är klockrena. Det är tydligt vilka forum som har underforum och vilka som är egna forum. Att det blinkar när det finns något nytt är tydligt det med. Dock blinkar det allt som oftast överallt om man inte spenderar 12 timmar på forumet om dagen...
En miss är att en progressbar har grön bakgrund, ska försöka hitta den.