Help - Search - Members - Calendar
Full Version: intro
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
mjukis
Hej hej på alla, jag är ny på forumet. Jag är civilist och stolt möp gasmask.gif

För närvarande bosatt i Los Angeles, där jag studerar till yrkespilot. Entusiastisk samlare av allehanda militaria, framförallt svenska prylar.
granQ
får väl säga välkommen, kanske du kan ta över från LRRP och vara flygplans experten.. smile.gif
mjukis
Vid skrivande stund ingår inga svenska militärflygplan i min samling militaria, men någon dag kanske laugh.gif

Trots allt finns det över 15 flygande Draken här i Kalifornien.
Max
Välkommen! Hoppas du kommer att trivas smile.gif
Old No.7
Tjo

välkommen till de visa och...... eh o de mindre visa blink.gif
Fu Kjellberg
Välkommen biggrin.gif
daan
Välkommen smile.gif
Vlad
3.gif wacko.gif

Välkommen........ 6n.gif
Dunder
Välkommen till festen biggrin.gif
Särimner
Well, jag may have to tala swenglish in fall you have glömt ditt native tounge as en very känd Swedish action-filmskådis did (no names men det begins med Dolph and slutar med Lundgren) i samband med inspelningen of "Rocky IV".

Lite mer seriöst - Välkommen in i diskussionerna! Vi skulle faktiskt kunna diskutera lite mer på flygfronten...
klerty
WELCOME!
The_mistaken
Välkommen laugh.gif
snake
Mycket hjärtligt välkommen hit! 3.gif blink.gif
RANGERTEDDY
Tjena hej..... Välkommen laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Gotcha
Välkommen hit! Verkar som fler USA-baserade lurkare hittar hit!

Om du inte gjort GU - vem är det på på bilden på din presentation..?
Minki
Välkommen!!
Sudden
Tjena, Tjena. Det är bara att sätta igång och diskutera, tjöta och gnöta med alla andra MÖP:ar här. salute.gif
Minki
OT, men vad står MÖP för?
Aron
QUOTE (Minki @ Jan 20 2003, 23:50 )

Militärt Överintresserad Person. Men hur man kan vara ÖVERintresserad förstår jag inte.

/Aron
Ing
QUOTE (Aron @ Jan 21 2003, 00:55 )
QUOTE (Minki @ Jan 20 2003, 23:50 )

Militärt Överintresserad Person. Men hur man kan vara ÖVERintresserad förstår jag inte.

/Aron

Korrekt. Stryk genast bort "över" så blir det bara MIP kvar. Mycket bättre.

"SoldF - sidan för MIP:ar"

\:)
mjukis
Bilden på min presentation är på mig, under en MilSimövning. Man måste inte göra GU för att släpa på tunga saker biggrin.gif
Limp
Om du nu ändå springer runt och leker krig på fritiden varför gjorde du inte vpl?
mjukis
Utbildningsreserven, som så många andra. Jag har sökt till 3mån HVutb flera gånger, men det har ej gett vidare resultat. Gör ett sista försök nu i år, annars får jag väl nöja mig med den utbildning jag erhållit på privat väg.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.